Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی انواع لوازم خانگی و فرش ۱۹ تا ۲۳ آذر در رشت دایر است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

آیت کاظم‌زاده هریس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی انواع لوازم خانگی،‌ لوازم صوتی و تصویری، لوستر، لوازم آشپزخانه و فرش تا 23 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در رشت جهت بازدید علاقمندان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف به‌صورت مداوم در گیلان پیگیری می‌شود افزود: امیدواریم چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی گیلان باز هم با استقبال خوب مردم و شهروندان مواجه شود.

کاظم‌زاده هریس برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را اقدامی موثر در جهت حمایت از تولیدات داخلی دانست و عنوان کرد: حمایت از تولیدات داخلی،‌ رونق بازار لوازم و کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان ملی از جمله اهداف و اولویت‌های مهم برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها است.

گیلان| نمایشگاه بهاره رشت؛ روایتی از قدرت خرید پایین مردم تا گلایه‌های غرفه‌داران+فیلمگیلان| نمایشگاه دائمی "سازه‌های بومی محلی گردشگری" در رشت احداث می‌شودگیلان| نمایشگاه " اسناد محتشم الملک" در رشت برپا شد+تصاویر

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه در 50 غرفه و به مدت 5 روز در رشت برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی و بازرگانی از سراسر کشور در چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه،‌‌ لوستر و فرش استان گیلان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان استان‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند را برشمرد و تصریح کرد‌: تهران، گیلان، اصفهان، اردبیل، زنجان و قزوین از جمله مراکزی هستند که در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ‌و فرش گیلان تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند.

کاظم‌زاده هریس با بیان اینکه این نمایشگاه از 19 لغایت 23 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان برگزار می‌شود ابراز داشت: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ‌و فرش گیلان به ‌مدت 5 روز ‌دایر است و علاقمندان می‌توانند در ساعات 15 الی 21 از غرفه‌های آن بازدید به عمل آورند.

وی ارائه آخرین محصولات واحدهای تولیدی، تبادل اطلاعات تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در گیلان توسط واحد‌های تولیدی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد