Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا - رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: با همت مسئولان دست اندرکار در چند روز گذشته شمار زيادي از اعضاي گروهک تروريستي انصارالفرقان دستگير شده اند.

حشمت ‌الله فلاحت‌ پيشه روز چهارشنبه در جريان بازديد از محل حادثه تروريستي چابهار به خبرنگار ايرنا بر دستگيري تمامي عوامل گروهک هاي تروريستي و جلوگيري از ناامني ها در منطقه تاکيد کرد و اظهار داشت: حادثه تروريستي چابهار توسط مجلس شوراي اسلامي نيز در حال پيگيري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اظهار تاسف از حادثه تروريستي چابهار افزود: روند توسعه چابهار با اين قبيل اقدامات کند نخواهد شد و زيرساخت هاي آن نيز در حال آماده شدن است.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: روند توسعه منطقه راهبردي و اقتصادي چابهار بدون هيچ وقفه اي از سوي دولت ادامه دارد.
وي بيان کرد: چابهار يکي از نقاط مهم اقتصادي و تجاري کشور است و مسئولان نيز براي توسعه آن اقدامات لازم را انجام داده اند.
به گزارش ايرنا 15 آذر 1397 خورشيدي تروريست وابسته به گروهک تروريستي انصارالفرقان با خودروي وانت حامل مواد منفجره قصد ورود به مقر ستاد انتظامي شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران نيروي انتظامي مواجه شد اما اين خودرو را درب ورودي ستاد منفجر کرد و خود به هلاکت رسيد.
اين حادثه تروريستي به شهادت 2 تن و زخمي شدن 43 تن از هموطنان منجر شد که 10 تن از حادثه ديدگان از کادر نيروي انتظامي و بقيه آنان از شهروندان عادي بودند.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: چابهار براي تجارت نقطه مهمي است و پس از مستثني شدن از تحريم ها بايد زيرساخت هاي حمل و نقل آن تکميل تا در جابجايي کالا تسهيل شود.
فلاحت پيشه بيان کرد: مرزهاي آبي و خاکي چابهار خيلي مهم هستند و بايد براي اشتغال، فقرزدايي و زدودن محروميت از اين منطقه گام هاي مثبت برداشته شود.
به گزارش ايرنا، حشمت ‌الله فلاحت‌ پيشه رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي و هيات همراه امروز/چهارشنبه/ از طرح توسعه بندر شهيد بهشتي، ظرفيت هاي تجاري، اقتصادي و گردشگري و نوار ساحلي چابهار ديدن کردند.
3043**3213 **6081
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد