Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سومین روز از افتتاح دو هزار و 121 پروژه محرومیت‌زدایی هدیه مقام معظم رهبری به مردم جنوب شرق کشور، پس از بهره‌برداری پروژه ها در شهرستان های جنوبی و شمالی استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، این بار نوبت به زاهدان رسید.

در این رابطه 252 پروژه محرومیت‌زدایی در زاهدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که شامل احداث مدرسه، ترمیم و احداث مسجد، احداث غسالخانه، حفر چاه، راه‌اندازی کارگاه پرورش شتر مرغ و بلدرچین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اقدامات شاخص و ارزنده سپاه که تمام حوزه ها و عرصه ها را در برگرفته، منجر به رفع چهره محرومیت و فقر از روستاها و نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردمان مناطق محروم شده و این  اقدامات آتش به اختیار آنجا ارزش پیدا می‌کند که این افراد بدون هیچ مزد و منتی اقدام به خدمت‌رسانی به مردم کرده تا از مشکلات آنان در جامعه بکاهند؛ به گونه ای که انجام پروژه های عمرانی، سازندگی، اشتغالزایی و اقتصادی مختص به روز یا مناسبت خاصی نبوده و در تمام فصول سال به قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پروژه روشنایی ناژوان حدفاصل میدان باغبان تا جاده سلامت شماره یک با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر تأمین روشنایی مسیر دسترسی میدان باغبان (ابتدای خیابان الفت از سمت میدان سهروردی) به جاده سلامت شماره یک و سه (حاشیه جنوبی زاینده‌رود)، بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان حدفاصل میدان باغبان تا جاده سلامت شماره یک در دستور کار واحد بهینه‌سازی، نگهداری و تعمیراتِ اداره خدمات شهری مدیریت ناژوان قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه شامگاه ششم فروردین سال جاری همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به بهره‌برداری رسید و با تأمین روشنایی مورد نیاز بر اساس استانداردهای فنی، درخواست شهروندان اجابت شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه روشنایی ناژوان با اجرای ۴۵۰ متر طول حفاری، کابل‌کشی و نصب ۱۴ عدد فونداسیون و پایه شش متریِ دوطرفه، ۱۴ پروژکتور ۷۰ وات و LED ۱۴ عدد پروژکتور ۱۰۰ وات LED ضمن در نظر گرفتن شرایط بهینه مصرف برق و انرژی، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

قائلی تاکید کرد: مسیر مذکور روشنایی نداشت، از این‌رو با اجرای این پروژه امنیت تردد استفاده کنندگان از مسیر مذکور به‌طول حدود ۵۰۰ متر طول و عرض ۱۶ متر بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع از عرصه تأمین شد.

وی گفت: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها با تلاش و همت بی‌وقفه همکارانم در مدیریت این مجموعه ادامه دارد و خبرهای خوب اتمام پروژه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

کد خبر 739518

دیگر خبرها

  • حل و فصل یکی از گره‌های ترافیکی مشهد با افتتاح پروژه تعریض پل دهرود
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است