Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@18:52:20 GMT

دربی اصفهان والیبال بانوان را چه تیمی می‌برد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۱۶۰

دربی اصفهان والیبال بانوان را چه تیمی می‌برد؟

رویداد۲۴ لیگ برتر والیبال بانوان به هفته پنجم خود رسید. در چهار هفته قبلی تیم ذوب آهن در همه دیدار‌های خود برنده شد و پیکان هم به جز شکست مقابل ذوب آهن تیم‌های دیگر را برد تا رقابت برای قهرمانی بین این دو تیم باقی بماند. ذوب آهن در این هفته شاگردان راحله آرا در تیم نامی نو را پیش رو دارد. دیدار این دو تیم را نرگس افشین که از داوران بین المللی والیبال ایران است قضاوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیکان نیز باید به مصاف مبنا تجارت کاسپین برود، داوری این بازی را شهناز برادران مهاجری بر عهده دارد. مبنا تجارت تنها سه امتیاز کسب کرده و در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد. علاوه بر این تیم بدون امتیاز شهرداری سمنان هم باید برابر شاگردان شهرزاد ریاضی در توپکا که با ۶ امتیاز چهارمین تیم جدول هستند، به میدان برود. دیدار این دو تیم را فرحناز قویدل سوت می‌زند.

با نگاهی به جدول رده بندی و وضعیت تیم‌ها به نظر می‌رسد رقابت قهرمانی، چون سال گذشته تنها بین دوتیم ذوب آهن و پیکان است و سایر تیم‌ها نیز برای قرار گرفتن در جایگاه سوم تا ششم رقابت می‌کنند.

تمامی دیدار‌های هفته دوم لیگ والیبال پنج‌شنبه راس ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.

جدول رده بندی لیگ

ذوب آهن اصفهان ۱۱ امتیاز
پیکان تهران ۱۰ امتیاز
نامی نو اصفهان ۶ امتیاز
توپکا بابلسر ۶ امتیاز
مبنا تجارت کاسپین ۳امتیاز
شهرداری سمنان بدون امتیاز

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان تیم نامی نو تیم ذوب آهن بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، ساکنان اطراف استادیوم مِوا آره‌نا در شهر ‏ماینتس امروز ناگهان با هجوم تعداد زیادی آمبولانس و ماشین ‏پلیس مواجه شدند. ‏

محله اطراف استادیوم تخلیه شد چرا که یک بمب عمل‌نکرده از ‏دوران جنگ جهانی دوم در فاصله کوتاهی از استادیوم ماینتس کشف ‏شده بود. استادیوم خانگی ماینتس در حال بازسازی است و در جریان ‏عملیات ساختمانی کارگران در حال حفاری با این بمب مواجه شده ‏بودند. ‏

رسانه‌های آلمان اعلام کردند بمب پیدا شده یک بمب با سر جنگی ‌‏500 کیلوگرمی است که از هواپیمایی آمریکایی پرتاب شده است. در ‏صورت انفجار ناگهانی این بمب خسارت قابل توجهی ایجاد می‌شد. ‏گفته می‌شود قرار است این بمب عمل نکرده فردا توسط پلیس در ‏شرایط بی‌خطر خنثی شود.

با توجه به اینکه ماینتس یکشنبه باید در این استادیوم به مصاف ‏کلن برود به نظر می‌رسید که این خبر شاید باعث تعویق مسابقه ‏بشود. ولی رسانه‌های آلمان اعلام کردند خطر برطرف شده و بازی ‏ماینتس و کلن در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا طبق برنامه انجام ‏خواهد شد. ‏

ماینتس در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و ‏تنها به لطف تفاضل گل از منطقه خطر سقوط گریخته است. کلن با ‌‏22 امتیاز و تفاضل گل منفی 30 در رتبه هفدهم جدول و ماینتس با ‌‏27 امتیاز و تفاضل گل منفی 17 در رتبه پانزدهم قرار دارد. ماینتس ‏برای فرار از وضعیت بغرنج خود به پیروزی مقابل کلن نیاز مبرم دارد. ‏

دیگر خبرها

  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است