Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- روزنامه الوطن سوریه گزارش داد، با وجود تضمین های ترکیه درباره مناطق کاهش تنش در شمال سوریه، ارتش این کشور حضور یگان های خود را در جبهه های حلب، ادلب و حماه بیشتر کرده و مقابله یگان های ارتش سوریه با حملات تروریست ها ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه این روزنامه، تیم شناسایی یگان های نظامی ارتش سوریه در اطراف روستاهای «الحمامیات» و «بریدیج» در حومه شمالی محرده در ادلب روز گذشته رصد کردند که عناصر وابسته به جبهه النصره با نقض توافق ادلب در سوچی روسیه به اطراف روستای الصخر برای حمله به مواضع ارتش سوریه نفوذ کرده اند که ارتش سوریه با سلاح های سنگین توپ و موشک این حمله را دفع و شماری از ترویست ها به هلاک رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش ارتش سوریه گروههای دیگری از تروریست ها را که در تلاش برای نفوذ به محورهایی در منطقه بیطرف ادلب برای حمله به مواضع ارتش سوریه بودند ناکام گذاشت.
ارتش سوریه همچنین با توپ های سنگین مقرهای تروریست ها را در زمین های کشاورزی مناطق الطامنة ،الجنابرة ،تل عثمان ،الصخر والزکاة در حومه شمالی حماه و منطقه جرجناز حومه جنوب شرقی ادلب هدف قرار دادند.
الوطن گزارش داد که «ابو خالد الشامی» سخنگوی گروه تروریستی النصره نیز در سایت اینترنتی این گروه ادعا کرد که شمال سوریه پس از ورود ارتش سوریه و همپیمانانش به نقاط تماس در ادلب در ساعت صفر آغاز درگیری ها قرار گرفته است.
براساس این گزارش، تنش در این جبهه ها در حالی است که «فواد اوکتای» معاون رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که ترکیه از بروز بحران انسانی بزرگ در ادلب با توجه به توافق با روسیه در سوچی ، جلوگیری کرده است.
ترکیه متعهد شده ادلب و حومه‌های آن را از گروه‌های تروریستی تخلیه کرده و اجرای توافق‌نامه ایجاد منطقه خالی از سلاح را تضمین کند.
در همین راستا ارتش سوریه حمله به مواضع گروه تروریستی داعش در منطقه السخنه در حومه شرقی حمص در نزدیکی مرزهای استان دیر الزور و نزدیک به پایگاه آمریکایی التنف را گسترده کرده است.
یک منبع نظامی سوریه گزارش داد که یگانی از ارتش روز گذشته با موشک تجمع گروه تروریستی داعش را در اطراف سد عویرض در بادیه شرقی هدف قرار داد و همچنین یگان های از این ارتش با آتش توپخانه ای سنگین تروریست های داعش را در جبل الغراب تا جنوب شرقی شهر السخنه در نزدیکی استان دیرالزور را هدف حمله قرار دادند.
خاورم**9366**1049

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه حلب ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف