Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:05:22 GMT

جشن چهل سالگی انقلاب نتیجه ترویج فرهنگ شهادت است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۲۵۸

جشن چهل سالگی انقلاب نتیجه ترویج فرهنگ شهادت است

حجت الاسلام تقی زاده، جشن چهل سالگی انقلاب را نتیجه و خروجی ترویج فرهنگ و اعتقاد به شهادت دانست و گفت: ارزش شهید جزئی از زندگی ما است.

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو و دشت سر آمل، امروز (21 آذر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری درباره ارزش شهادت و تکریم این مهم در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب گفت: ارزش شهادت جزئی از زندگی ما است و مردم، این مهم را به عنوان مدل زندگی قبول کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گسترش رویش های انقلاب بیانگر اهمیت شهید و شهادت است

وی اظهار کرد: گسترش رویش های انقلاب که به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اقتدا کردند، بیانگر اهمیت شهید و شهادت است.

 

مردم، شهدا و خانواده آنها را همانند تاج سر قبول دارند

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: مردم، شهدا و خانواده آنها را همانند تاج سر قبول دارند و مورد تکریم قرار می دهند چرا که از دامن پدر و مادر شهدا، انقلاب اسلامی ایران و گسترش این مهم، به بار نشسته است.

 

وی ابراز کرد: چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را در حالی جشن می گیریم که نتیجه و خروجی ترویج فرهنگ و اعتقاد به شهادت است.

 

حجت الاسلام تقی زاده گفت: زیارت و دیدار هفتگی با خانواده معظم و معزز شهدا، آزادگان، جانبازان به همراه بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران فرهنگی یکی از نمونه های تکریم و تجلیل از این خانواده ها در دابو و دشت سر آمل به شمار می آید.

 

به گزارش شبستان، بخش دابو و دشت سر در شهرستان آمل استان مازندران قرار دارد که زادگاه و محل به خاك سپرده شدن پيكر پاك پاسدار شهيد روح الله سلطاني، معاون لشكر 25 كربلا  و شهید اقتدار و امنیت است.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند معاون اول رئیس جمهور کرمان هرمزگان خراسان جنوبی بازدید مشهد شیراز استان بوشهر گسترش رویش های انقلاب ارزش شهادت ترویج فرهنگ شهادت مقام معظم رهبری مدظله العالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کاهش دهیم نیازمند ۲۹۰ همت هستیم در حالی که تا کنون توانسته ایم تنها ۹۰ همت را در طول سال تأمین کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود پاکدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز که در سالن اجتماعات بنیاد شهید البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بودجه سال گذشته بنباد شهید و امور ایثارگران هزار میلیارد تومان بوده که  امسال با تلاش فراوان به حدود 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 649 هزار نفر جانباز سالمند هستند که نیازمند رسیدگی و مراقبت های خاص بوده و این بنیاد وظیفه پیگیری سلامت این عزیزان را بر عهده دارد. همچنین 61 هزار نفر نیز به عنوان همسران شهدا هستند که وارد کهنسالی می شوند، چرا که میانگین سنی 60 سال دارند و‌ باید نیازهای آنها را برطرف کرد.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تغییر و اصلاح برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران اشاره کرده و اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به ایثارگری می بایست تغییر و اصلاح شود که نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستیم تا بتوان بیشتر و مؤثرتر به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی کرد. به عنوان مثال تغییراتی باید در بند چ قانون ششم توسعه که در برنامه توسعه هفتم نیز به آن اشاره شده، ایجاد کرد تا از این طریق بتوان خدمات بهتری را به جانبازان و خانواده شهدا در عرصه استخدام ها داشت.

پاکدل در پایان به استفاده بنیاد شهید از نیروهای داخل بنیاد و بومی اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست این سازمان بر این است  که از همکارانی که تجربه و از خود بنیاد است و دارای تجربه بوده استفاده شود و خدا را شکر که امروز فردی که در این مسند قرار می گیرد از بدنه بنیاد شهید و آشنا به موضوعات و مشکلات خانواده شهدا می باشد. 

لازم به توضیح است در این آیین از زحمات سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان البرز تقدیر و حکم سرپرستی امیرحسین دانشی‌کهن را اعطا کردند.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری