Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرکت در ۲ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۴۴۵ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۵ مورد منجر به عملیات شده، ۱۶ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۰۵ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۳۱۹ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۲ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق انباری در مجتمع سعیدیه و خیابان تختی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شیرسنگی، نجات افراد محبوس شده در خودرو در خیابان طالقانی و نجات افراد محبوس شده در منزل در کوچمشکی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی اضافه کرد: تعداد ۴ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

کد خبر 4482930

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی عملیات امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است

فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه ترکیب پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر اسرائیل وارد کرد گفت: بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در هر جا که اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد نخستین روایت‌ها از شما خبرنگاران منتشر می‌شود که شما انتخاب می‌کنید اثر آن اتفاق در سطح بالا باشد یا پایین که جای قدردانی از خبرنگاران را دارد.

وی بیان کرد: درست است که لباس سبز بر تن ندارید، ولی تفکری که مقام معظم رهبری فرمودند خیلی افراد ممکن است در سپاه و بسیج نباشند، ولی فکرسان تفکر بسیجی است و ما قدردان شما هستیم.

مجیدی عنوان کرد: حضرت امام در ابتدای انقلاب با درایت خود دو نهاد بزرگ بسیج و سپاه را با تجربه انقلاب برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و با استفاده از ظرفیت مردمی تاسیس کرد، وقتی عملکرد 45 ساله این دو نهاد را بررسی کنیم می‌بینیم که الهامی که به قلب امام افتاد چقدر تاثیرگذار بود.

فرمانده سپاه استان همدان بیان کرد: تشکر دوم را باید از هدایت‌های مقام معظم رهبری دانست، چرا که اگر سپاه توانسته به حدی برسد که در منطقه به این اندازه اثرگذار باشد، حاکی از نگاه رهبری و رهنمودهای ایشان است و اگر امروز سپاه بازدارندگی را در کشور ایجاد می‌کند، نتیجه این هدایت‌ها است.

وی با اشاره به تبریک سالروز تاسیس سپاه اعلام کرد: وعده صادق این حماسه بزرگی که رخ داد امید را در دل مستضعفان، جبهه مقاومت و مردم زنده کرد، حرکت بی نظیری در جهان بود که رسانه‌های بیگانه از انعکاس آن خودداری می‌کنند.

مجیدی با بیان اینکه مردم در قلب رژیم صهیونیستی و کشورهای بزرگ نظیر آمریکا، فرانسه، انگلیس و کشورهای بزرگ معترض هستند افزود: اگر سال‌ها پول هزینه می‌کردیم به این هدف بزرگ نمی رسیدیم با انتقامی که گرفته شد خداوند عنایت کرد و قلب‌های مردم به این سمت و سو آمد.

مشابهات عملیات وعده صادق با والفجر 8

فرمانده سپاه استان همدان گفت: اتفاقی که در عملیات وعده صادق رخ داد مشابهتی را در عملیات والفجر 8 داشت و زمانی که این عملیات اتفاق می‌افتاد و ما تجهیزات، امکانات و نیرو را به پای کار بردیم کارشناسان نظامی که دار و دسته رژیم استکبار جهانی را پشتیبانی می‌کند، اظهار نظر کردند که در منطقه اروندرود و فاو عراق ایران محال است که بتواند عملیات انجام دهد و در کمال ناباوری آنها عملیات والفجر 8 و پیروزی بزرگ اتفاق افتاد.

مجیدی عنوان کرد: بعد از عملیات رژیم صهیونیستی و مورد اصابت قرار گرفتن کنسولگری ایران در دمشق رهبری فرمودند که انتقام باید گرفته شود و رژیم صهیونیستی، ناتو و 20 کشور پشتیبانش تصورشان این بود که ایران به هیچ عنوان عملیات نظامی انجام نمی دهد و اگر این نیت را داشته باشد عملیات ضعیف توسط کشورهای منطقه انجام می دهد.

وی گفت: وقتی توسط مسئولان نظام تدبیر شد که باید از آنجایی که مورد اصابت قرار گرفتیم به دشمن تهاجم شود در کمال ناباوری آنها عملیات بزرگ رقم خورد که ساعت‌ها بر روی زمان و نحوه انجام آن برنامه ریزی شد و این در حالی بود که رژیم صهیونیست در آماده باش صددرصد بودند و تمام ظرفیت‌های اطلاعاتی و تجهیزاتی خود را پای کار آوردند تا جلوی حرکت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند که اراده خداوند بر این بود که ضربه به رژیم غاصب زده شود.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه در عملیات‌های دفاع مقدس سعی می‌کردیم زمان و مکان عملیات‌ها لو نرود افزود: ولی در اینجا کاملا آشکار بود و پهپادهای ایران در آسمان مقابل دیدگان همگان حرکت کردند و دو اتا سه ساعت زمان برد تا به سمت رژیم غاصب رسید.

مجیدی اعلام کرد: ترکیب پیش‌بینی نشده پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد و مدیون شهدای بزرگ کشورمان هستیم.

وی عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم به خانواده خود بیان کردند اثر کار ما 20 تا 30 سال آینده مشخص می‌شود و اکنون خواسته عمومی مردم بود تا این انتقام گرفته شود و دشمنان اسلام به دست فرزندان شهدا و اسلام سیلی خوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود