Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محفل انس با قرآن و آیین اهتزاز پرچم متبرک حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بر فراز مضجع شریف پنج شهید گمنام بوستان بهمن جمعه، 23 آذر بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

در این مراسم عباس سلیمی، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(علیه‌السلام) سخنرانی کرده و احمد ابوالقاسمی و هادی موحدی امین، قاریان بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیات کلام وحی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای برنامه نیز بر عهده هادی صلح‌جو و هادی ربیعی است و امیرحسین عسگری، قاری و حافظ کل قرآن قرائت خواهد داشت.

این مراسم با حضور تنی چند از خادمان آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم(علیه‌السلام) برگزار می‌شود و پرچم متبرک حرم آن حضرت پس از اجرای آیین منقبت‌خوانی توسط صفر گیلانی، مداح اهل بیت(ع) بر سر مزار پنج شهید گمنام 22 ساله، 24 ساله، 19 ساله، 26 ساله و 20 ساله نصب می‌شود.

حضور همه مشتاقان وعلاقه‌مندان در این برنامه که در حرم شهدای گمنام بوستان بهمن واقع در تهران، میدان راه‌آهن، میدان بهمن، خیابان شهید علیرضا وفایی(دشت آزادگان جنوبی) بلوار موعود برگزار می‌شود؛ آزاد است.

مجید وفامهر

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اهتزاز پرچم انس با قرآن عبدالعظیم بوستان بهمن شهدای گمنام ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • قرآن همه چیز ماست
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام