Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:42:04 GMT

104 قبضه اسلحه غیر مجاز در خوزستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۴۱۰

104 قبضه اسلحه غیر مجاز در خوزستان کشف شد

اهواز - ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 104 قبضه اسلحه غیر مجاز در عملیات های پلیس طی چهار روز گذشته در سطح استان کشف و 100نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده روز چهارشنبه در تشریح این خبر با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان و اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی دستور عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی و تلاش مستمر در سطح استان در چهار روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی و دستگیری 100 نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیر مجاز شدند.
سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 16 قبضه سلاح جنگی و 88 قبضه سلاح شکاری جمعا 104 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 833 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم نموده و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.
7152/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سلاح پليس خوزستان نيرو انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت

دکتر «مصطفی زبردست» گفت: با پیگیری این اداره کل و حسب دستور مقام قضایی و با همکاری پلیس اماکن یک واحد غیرمجاز کشتار دام در شهرستان کوهدشت پلمب شد.

مدیر کل دامپزشکی لرستان در پایان گفت: سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی می‌باشد و در حوزه سلامت شهروندان با افراد خاطی که با رفتار‌ها و اقدامات غیرمجاز و مخاطره آمیز خود بهداشت عمومی را تهدید کنند، برخورد قانونی می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار