Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه ، از برپایی 170 غرفه در نمایشگاه شب یلدای کرمانشاه و جشنواره شکرانه محصولات کشاورزی به صورت همزمان خبر داد.

بنفشه امامی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد با توجه به رسالت خود با همکاری اداره کل جهاد کشاورزی استان، به برگزاری نمایشگاه ویژه شب یلدا و نخستین نمایشگاه و جشنواره شکرانه محصولات کشاورزی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید براینکه با برگزاری این نمایشگاه سعی می کنیم سهمی در سفره های یلدای همشهریان داشته باشیم، به برپایی این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 2 هزار و 500 متر مربع اشاره کرد.
امامی نیا اضافه کرد: از همین رو برای ایجاد شرایط بهتر خرید تنقلات شب یلدا با کیفیت خوب و قیمت مناسب در این نمایشگاه اقدام می شود.
این مسئول با تاکید براینکه 2 سالن برای برپایی این 2 نمایشگاه در نظر گرفته شده، افزود: سالن اول به تنقلاب و خوراکی های سفره یلدا با برپایی 100 غرفه اختصاص دارد و شرینی بسیاری از استان های ایران در آن عرضه می شود.
امامی نیا ادامه داد: عرضه شیرینی ها و سوغاتی های استان های مختلف ایران علاوه بر مرغوب شدن سفره شب یلدا ، موجب آشنایی بیشتر کودکان با این خوراکی ها که جزیی از سنت ایرانیان است، خواهد شد.
وی با اشاره به حمایت از کالاها و تولیدات ایرانی در این نمایشگاه ادامه داد: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از شهرهای تهران، یزد، زنجان، مازندران، اردبیل، شیراز، اصفهان و کرمانشاه حضور دارند.
مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه با بیان اینکه سالن دوم با نام زاگرس به نمایشگاه و جشنواره شکرانه محصولات کشاورزی اختصاص دارد، گفت: در این سالن تولیدکنندگان استان، محصولات باغی و زراعی فرآوری شده، ماهی و آبزیان، مرغ، گوشت قرمزو برنج را در 70 غرفه بدون واسطه به مردم عرضه می کنند.
وی از برگزاری مراسم ویژه شکرانه تولید محصولات کشاورزی در27 آذر خبر داد و اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر برگزاری برنامه های شاد و متنوع، از کشاورزان نمونه استان با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و مدیران استانی تجلیل می شود.
این نمایشگاه از 25 تا 30 آذر در محل نمایشگاه های بین المللی واقع در محل بوستان شاهد برگزار می شود و ساعات بازدید همه روزه از ساعت 15 تا 20 و 30 دقیقه خواهد بود.
7460/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه شب يلدا كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۲۹۰ هزار تن محصولات کشاورزی از مرز شلمچه صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر شریفی ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از صدور مجوز برای ۲۸۸ هزار تن محموله محصولات کشاورزی در سال گذشته در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر ادامه داد: محصولات کشاورزی صادراتی توسط کارشناسان زراعت متخصص و مجرب این مدیریت ارزیابی و تشخیص ماهیت شده و پس از تأیید آن صادرات بلامانع است.

وی اظهار کرد: هندوانه، پرتقال، کلم، خیار، هویج، سیب درختی، کاهو و … از جمله محصولات صادر شده از پایانه شلمچه به کشور عراق است.

کد خبر 6076847

دیگر خبرها

  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • حدود ۲۹۰ هزار تن محصولات کشاورزی از مرز شلمچه صادر شد
  • رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در نمایشگاه «ایران هلث»
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان‌ حوزه سلامت در «ایران هلث»
  • صادرات 288 هزار تن محصولات کشاورزی از شلمچه