Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به نقل از فدراسیون والیبال ، داور اول نرگس افشین، داور دوم ماندانا مطیعی ، ناظر داوری طوبی بهپوری، ناظر سازمان لیگ اکرم ابوالقاسم داوران و ناظران این دیدار هستند.
در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بانوان تیمهای نامینو و ذوب آهن فردا با هم دیدار می کنند.
ذوب آهن در صدر جدول قرار دارد و نامی‌نو با 6 امتیاز سوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان داوران والیبال نامینو ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، سومین اردوی تیم والیبال نشسته بانوان در حالی به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک آماده می‌کنند.   این اردو با دعوت از ۱۲ بازیکن، تا نهم فروردین در سالن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان ادامه خواهد داشت و پس از آن بانوان ایرانی جمعه ۱۰ فروردین به چین سفر می‌کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه پاریس ۲۰۲۴ بیازمایند.   در این اردو معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی (خراسان‌رضوی)، حدیث رضایی، زینب ملکی (اصفهان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی‌عارف (همدان)، فاطمه عباسی، عشرت کردستانی (کرمان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، مهری فلاحی و سپیده جمال‌دوست‌املش (گیلان) تمرینات خود را به سرمربیگری لیلا بریانیان پیگیری می‌کنند. فرید صائبی نیز به عنوان مشاور فنی ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.   آخرین مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۱۵ تا ۲۲ فروردین به میزبانی چین در شهر دالی برگزار می‌شود و در بخش بانوان، تیم‌های ایران، آلمان، ژاپن، مغولستان، اسلوانی، تایلند و اوکراین برای دستیابی به جواز حضور در هفدهمین دوره بازی‌های تابستانی پارالمپیک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.   گفتنی است؛ (در صورت کسب سهمیه)، اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان به بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ منوط به بررسی و تصمیم کمیته فنی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان