Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:33:12 GMT

برقراری خط دریایی بندر جاسک به بندر سویق عمان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۵۹۶

برقراری خط دریایی بندر جاسک به بندر سویق عمان

‌رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: خط دریایی بندرجاسک به بندرسویق عمان برقرار شد.

‌به گزارش ایسنا، ‌خلیل قاسمی در این خصوص افزود: با توجه به اینکه سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان دبیر کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان است به منظور افزایش حجم مبادلات تجاری بین کشور ایران و عمان، برقراری این خط در دستور کار قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ۱۰ شهریور ‌امسال فعالیت این بندر برقرار شد، تصریح کرد: ابتدا این خط دریایی برای شناور‌های چوبی اختصاص داده شده بود که با توجه به دستور کار کارگروه، شناور‌های چوبی و فلزی می‌توانند در این خط تردد کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: صادرات محصولات کشاورزی استان و خشکبار و سایر محصولات مورد توجه قرار گرفته است.

قاسمی بیان کرد: پیگیری برای ارتقاء تجهیزات بندری در هر دو طرف در حال انجام است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خط دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود

سیاوش فولادی وندا ، گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در فروردین ماه امسال، ۳۶۴ مورد بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق انجام دادند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: از این تعداد بازرسی هشت مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شد که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

او ادامه داد: در مجموع ارزش ریالی کشفیات فروردین‌ماه امسال ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بوده‌است.

فولادی وندا گفت: در همین رابطه بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ مورد کالای قاچاق کشف شد که بیشتر آنها شامل دخانیات، مواد غذایی، لوازم خانگی و تلفن همراه بود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: همچنین بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تعداد ۱۵۹مورد تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های خرده فروش داده و ۲۶ گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان برگزار کردند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  بیان کرد: بیشتر گشت‌‎‌های مشترک با دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، بسیج و اتحادیه‌های مرتبط بوده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود