Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کارگروه خانه مشارکت‌های مردمی را تشکیل داد که هدف از تشکیل این کارگروه درگیر شدن عملی مردم، ارتقای سلامت آنان و برآورده کردن نیازهای سلامت‌محور مردم است.

وی افزود: نوع نیازهای مردم درنقاط مختلف متفاوت است که این نیازها پس از شناسایی به وزارت بهداشت، حاکمیت و دولت منتقل و سواد سلامت و توانمندی افراد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: خانه مشارکت های مردمی فضایی برای ایجاد تعامل دو سویه بین مردم و وزارت بهداشت است همچنین با اجرای برنامه های کلان سلامت محور اخبار سایت دانشگاه به نخبگان مردم، نمایندگان سلامت سازمان های مردم نهاد انتقال خواهد یافت.

وی با تاکید براینکه مطالبات و مشکلات حوزه سلامت به وزارتخانه انتقال داده می شود گفت: در این طرح به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر به صورت آسان و همه جانبه دسترسی داریم.

بیگلری تصریح کرد: اعضای خانه مشارکت های مردمی را نمایندگانی از شهرداری، ورزشکاران، کارگران، خیران، رابطین، بهورزان، دانش آموزان، بازنشستگان، خانه مطبوعات، انجمن حمایت از زندانیان، مجمع امور صنفی، هلال احمر و معلمان تشکیل می دهد.

وی افزود: به منظور اجرای صحیح مطالبات مردمی دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی متولی اجرا است.

مدیر حوزه سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در جلسات استانی این کارگروه نماینده ای از استانداری و در شهرستان نماینده فرمانداری حضور خواهد یافت گفت: مشکلات سلامت محور مردم در این کارگروه شناسایی و به مراجع و سطوح بالاتر انتقال داده خواهد شد.

وی افزود: خانه مشارکت مردمی در همه شهرستان ها و بر اساس نیاز آن شهرستان و نوع مطالبات مردم و مشکلاتی که مردم آن منطقه با آن دست به گریبان هستند تشکیل شده است.

کد خبر 4483260

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کارگروه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت و مشارکت مردمی گنبد فولادین پدافندی و بازدارندگی در مقابل دشمن است

همانطور که حمایت و مطالبه مردمی، سوخت موشکها و پهباد ها شد؛ حمایت و تشکر مردمی هم گنبد فولادین پدافندی و بازدارنده دشمن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسن قنبریان در یادداشتی با توجه به شرایط پیشرو و وضعیت پسا عملیات وعده صادق در یادداشتی به لزوم حمایت و مشارکت مردم در جهت بازدارندگی دشمن از اشتباه بزرگ نوشت و بر یکی از سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در این جهت تأکید کرد: 


《در همه‌ی صحنه‌های سیاست داخلی و خارجی ما نقش مردم همین اندازه تعیین کننده است و این جاست که ما می‌رسیم به مضمون آن آیه‌ای که در طلیعه‌ی خطبه تلاوت کردم که خدای متعال به رسول اکرم می‌فرماید: «هو الذی ایّدک بنصره و بالمؤمنین» خداوند تو را با پیروزی خودش، با یاری خودش و با مؤمنان کمک کرد. یعنی پیروزی الهی و نصرت الهی در کنار مؤمنان. مؤمنان این‌ قدر بها داده می‌شوند در قرآن. «یا ایّها النّبی حسبک اللَّه و من اتّبعک من المؤمنین» خدا و مؤمنان تو را بس.
این حرف کوتاه انقلاب ماست.
خلاصه‌ی جمهوری ما این است: خدا و مردم.
سیاست نه شرقی و نه غربی ما بر روی این پایه استوار است؛ خدا و مردم.
ما این دو عنصر شریف را که می‌توانند حرکت انقلاب اسلامی ما را روزبه‌روز گسترش و عمق بیشتری بدهند، نباید از دست بدهیم.》
(رهبر انقلاب اسلامی۱۳۶۱/۰۳/۱۴)

 

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم حلقه مفقوده اقتصاد
  • تعاونی اشتغال و تولید در سازمان‌های فارس تشکیل می‌شود
  • درآمدی بر حکمرانی مردمی؛ مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • حمایت و مشارکت مردمی گنبد فولادین پدافندی و بازدارندگی در مقابل دشمن است
  • کارگروه شناخت ظرفیت‌های دشتی در زمینه جهش تولید تشکیل شود
  • مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • مشارکت پذیری بالای مردمی در حوزه آب و خاک
  • اشتغال محله محور با تشکیل تعاونی‌های محلات در خوزستان
  • «جهش تولید» راه‌ حلی جز مردمی‌سازی و مشارکت مردم در اقتصاد ندارد