Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن مستأجران زلزله‌زده در شهرستان سرپل‌ذهاب هنوز تأمین نشده و این اقدام در مرحله تصمیم‌گیری است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

محبت جمالی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به تلاش برای تبدیل تهدید زلزله به فرصت اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر ستاد بازسازی تلاش شده است که تسهیلات سکونت دائم و امتیازات تسهیلات بانکی برای مستأجران نیز در مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرپل‌ذهاب از تلاش برای تأمین زمین برای ساخت خانه‌های مستأجران در این شهرستان خبرداد و عنوان کرد: تاکنون زمین برای ساخت واحدهای تخریب شده مستأجران تأمین نشده است و بعد از مرحله تأمین زمین باید عملیات تفکیک و ایجاد زیرساخت‌ها انجام شود.

جمالی‌نیا با بیان اینکه تعدادی از مستأجران اکنون زیر سقف هستند، گفت: به‌طور قطع با احداث و تعمیر واحدها در سرپل‌ذهاب تعدادی از مستأجران نیز در منازل ساخته شده سکونت یافته‌اند اما تعدادی نیز به‌دلیل افزایش نرخ رهن و اجاره و داشتن امید نسبت به وعده دولت در زمینه تأمین زمین و ساخت واحد مسکونی هنوز در کانکس به سر می‌برند.

اعتبار ساخت و ساز برای مستأجران مناطق زلزله‌زده توسط هیئت دولت تأمین شد‌‌مستأجران مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه صاحبخانه می‌شوند2 ماه پس از زلزله کرمانشاه |مستأجران زلزله‌زده در آرزوی کانکس

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه آمار دقیقی از تعداد مستأجران در مناطق زلزله‌زده در دست نیست، افزود: تیم‌های هفت تا هشت نفره‌ای به منظور ارزیابی و بررسی تعداد و وضعیت خانوارهای دارای اسکان موقت به هشت نقطه سرپل‌ذهاب اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه در زلزله آبان ماه سال گذشته 35 هزار واحد به عنوان تخریبی و تعمیری ارزیابی شد، گفت: از این تعداد 17 هزار واحد شهری و روستایی به عنوان تخریبی و 18 هزار واحد نیز به عنوان تعمیری شناسایی شده است.

جمالی‌نیا با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون 8000 واحد در شهر و روستاهای شهرستان سرپل‌ذهاب احداث شده است، افزود: طی این مدت 11 هزار و 500 واحد تعمیری شهری و 5000 واحد تعمیری روستایی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام‌/ ز

R41380/P41362/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد

صاحب گل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و ارگان‌های مختلف ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در نقطه استراتژیک شهر خاش تأمین شد.،افزود: این زمین به همت شهرداری خاش در حال قطعه بندی، زیرسازی و آماده سازی بوده و درحال حاضر، فرصتی ارزشمند برای افراد فاقد زمین و مسکن فراهم شده، تا بتوانند سرپناه مناسبی برای خود ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: متقاضیان برای دریافت زمین می‌توانند به سامانه‌های اقدام ملی مسکن مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

فرماندار خاش بیان کرد: تسریع در راه اندازی جایگاه گاز سی ان جی CNG، کمک به ایجاد پایانه مسافربری و میدان میوه و تره بار خدمات شهرداری را برای مردم ماندگار می‌سازد.

صالحی ادامه داد: احداث کتابخانه مشارکتی دستگاه‌های اجرایی در مجموعه شهرداری و در جوار ساختمان اداری نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز به نوعی صدقه جاریه برای مسؤولان به شمار می‌رود و یقیناً با موفقیت فرزندان مردم، ثواب و برکات آن برای مسؤولان می‌ماند.

فرماندار خاش تأکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، حمل و نقل و غیره نیز به ارتقای شاخص‌های رضایتمندی شهروندان کمک می‌کند.

کد خبر 6086770

دیگر خبرها

  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم