Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:28:51 GMT

آبادان سرجیو را تقویت می کند نه برکنار

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۷۲۹

آبادان سرجیو را تقویت می کند نه برکنار

صنعت نفت آبادان با سیزده امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و این می تواند نیم فصل دوم سختی را برای این تیم رقم بزند.

به گزارش" ورزش سه" پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی صنعت نفت نتوانسته هنوز با این تیم نتایج خوبی بگیرد اما به نظر می رسد سیاست مدیریت این باشگاه در حال حاضر حمایت از این سرمربی است. علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در آخرین مصاحبه ای که با سایت ورزش 3 انجام داد اعلام کرده بود که برای تقویت تیم در نیم فصل چند بازیکن جذب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم از آبادان خبر می رسد حتی شکست برابر سایپا با نتیجه سه بر یک نیز باعث نشده تا مدیرعامل صنعت نفت دست به تغییر سرمربی بزند.


در همین حال نیز گفته می شود صنعت نفت آبادان به دنبال جذب چند بازیکن است، از جمله یک مهاجم و یک مدافع وسط که در سبد خرید این باشگاه هستند. درباره صنعت نفت این موضوع جالب است که برخی از بازیکنان مثل اکبر ایمانی از طریق صفحات شخصی شان در اینستاگرام اعلام جدایی کرده اند و شاید در این شرایط نفت به دنبال گزینه های دیگری هم باید باشد.

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بیداری در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محور‌های اصلی این همایش تعریف مفهومی الگوی اول زن، تعریف مفهومی و بیان جنبش‌های الگوی دوم زن و تبیین الگوی سوم زن در بیانات رهبری بود. 
 دانشگاه صنعت نفت آبادان در این همایش میزبان دانشجویان و دانش آموزان ۳ دبیرستان متوسطه دوم آبادان و خرمشهر است.

دیگر خبرها

  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • روایت بیداری در آبادان