Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:05:07 GMT

موسوی: کنار گذاشتن ما تصمیم آقا مجید بود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۷۶۴

موسوی: کنار گذاشتن ما تصمیم آقا مجید بود

پیکان بعد از جدایی مجید جلالی حالا در نیم فصل دوم با چهره ای تازه پا به مسابقات خواهد گذاشت هرچند هنوز مشخص نیست سرمربی آینده این تیم کیست.

به گزارش" ورزش سه" جدایی مجید جلالی بعد از دوسال و نیم حضور در پیکان می تواند فصل تازه ای را در این باشگاه رقم بزند. این سرمربی باتجربه در هفته های آخر حضورش در پیکان با چالش هایی مواجه بود و حتی در دو هفته آخر هشت بازیکن را از ترکیب اصلی تیم خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران موسوی مدافع قدیمی تیم پیکان یکی از بازیکنانی است که توسط سرمربی کنار گذاشته شد. جالب است که جلالی فصل گذشته گفته بود اگر موسوی مصدوم نمی شد می توانست در جام جهانی برای تیم ملی ایران بازی کند اما جلالی یک سال بعد موسوی و چند پیکانی قدیمی دیگر را کنار گذاشت. دلیل این موضوع هیچگاه رسانه ای نشد و همه چیز در حد شایعات و خبرهایی بود که در رسانه ها منتشر می شد. موسوی درباره اتفاقات باشگاه پیکان گفت:« ظاهرا آنطور که مشخص است در جلسه دیروز آقای جلالی و باشگاه به نتیجه نرسیدند. من شنیده بودم که بعد از جلسه روز شنبه قرار است آقای جلالی بماند.»


مدافع وسط پیکان در رابطه با اینکه جلالی یک سال قبل معتقد بود او می تواند در جام جهانی بازی کند و اکنون او را کنار گذاشته گفت:« آقا مجید به من لطف دارد. آقا مجید در این دوسال خیلی به من کمک کرد، ایشان خیلی مربی باتجربه ای است و همیشه به من لطف داشتند. من هم واقعا انگیزه زیادی داشتم و از صمیم قلب می خواستم به تیم ملی برسم.»

 


او در این باره که گفته می شود اگر جلالی می ماند او و هفت بازیکن دیگر را از تیم کنار می گذاشت هم گفت:« اصلا در این باره اطلاعی ندارم. من با آقا مجید صحبت کردم و هفته آخر هم ایشان ما را کنار نگذاشتند. در هفته آخر آقای جلالی به خاطر مسایل فنی و مسایلی که خودشان می دانند صلاح دانستند که در آن بازی ما در لیست نباشیم. من خودم اول فصل واقعا آماده نبودم و با کمک آقای جلالی و کادرفنی آماده شدم.» موسوی اضافه کرد:« اتفاقا صحبتی که با آقا مجید داشتیم خیلی مثبت بود و ایشان مثل همیشه معلم وار با ما صحبت کرد.»


یکی از بازیکنان با سابقه پیکان که از رده های پایه دراین باشگاه حضور داشته است درباره اینکه فکر می کند کدام مربی به پیکان می پیوندد گفت:« منبع ما هم برای این مسایل سایت "ورزش 3" است. خداراشکر مهندس شیعی و کادرمدیریتی پیکان بسیار باتجربه هستندو امیدوارم دوباره یک انتخاب خیلی خوب داشته باشند.»


مدافع پیکان دراین رابطه که آیا با کسب شش شکست پیاپی این تیم در بحران است گفت:« به نظر من بحرانی وجود ندارد. ما مهره های بسیار خوبی جذب کردیم و لحاظ مهره تیممان عالی است. می توانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. در شکست هایی که خوردیم شانس هم دخیل بود. قبول دارم در خیلی از بازی ها خوب نبودیم اما بازی هایی بود که می توانستیم حتی برنده باشیم و روی اتفاقات و شانس شکست خوردیم. از این شش بازی در سه بازی حداقل حقمان باخت نبود. متاسفانه وقتی تیم نتیجه نمی گیرد همه این مسایل بولد می شود و حرف و حدیث پیش می آید. ما حتی از لیست کنار گذاشته شدیم با هیچ رسانه ای حرف نزدیم اما خب این خبر رسانه ای شد.»


موسوی در ادامه گفت:« من سومین سال بود که با آقا مجید کار می کردم، جو تیم پیکان جو خوبی بود و حاشیه ای وجود ندارد. ممکن است در یک تیم اختلاف نظر وجود داشته است و این موضوعی طبیعی است چون بیست بازیکن ممکن است روحیات و افکار متفاوتی داشته باشند اما جو تیم پیکان جو بسیار خوب و دوستانه ای بود.» او درانتها گفت:« امیدوارم برای پیکان و آقای جلالی در ادامه اتفاقات خیلی خوبی بیفتد و تیم در نیم فصل دوم بتواند به جایگاه واقعی اش برسد.»

پیکان مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان مجید جلالی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

منبع: مهر

tags # فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم