Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@12:45:51 GMT

شب یلدا دسر کدو حلوایی بخورید+دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۷۹۳

شب یلدا دسر کدو حلوایی بخورید+دستور تهیه

رکنا:در شب یلدا خوراکی های متنوع خورده می شود یکی از این خوراکی های خوشمزه دسر کدو حلوایی است.

کدو کلوبیج یک شیرینی خوشمزه است که گیلانی‌ها آن را برای عصرانه تهیه و میل می‌کنند. برای طرز تهیه این شیرینی خوش طعم و عالی از کدو حلوایی استفاده می‌کنند و طعم خوب آن به همین دلیل است. در ادامه با طرز تهیه کدو کلو بیج آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرز تهیه حلوا کدو حلوایی

مواد لازم برای تهیه کدو کلوبیج

۱پیمانه آرد گندم الک شده

۱ پیمانه کدو حلوایی پخته و له شده

۱ عدد تخم مرغ

۱ تا ۲ قاشق غذا خوری گلاب

یک چهارم پیمانه شیر

۱ قاشق چایی خوری پودر دارچین و مغز هل کوبیده شده

یک هشتم قاشق چایی خوری نمک

یک دوم پیمانه شکر

۱ قاشق چایی خوری بیکینگ پودر

برای تهیه کدو کلوبیج ابتدا لازم است یک کدو حلوایی را بشویید سپس آن را با پوست به تکه‌های درشت تقسیم کنید و آن را با مقداری آب درون قابلمه‌ای قرار دهید تا کدو حلوایی‌ها بپزند. سپس کدو حلوایی را از پوست آن جدا کنید و با قاشق له کنید.

تخم مرغ، شکر، کدو حلوائی پخته شده، آرد، گلاب، شیر، بیکینگ پودر، نمک، دارچین و پودر هل را درون ظرفی بریزید و همه آن‌ها را با هم مخلوط کنید. سپس مخلوط به دست آمده را کنار بگذارید تا جا بیفتد.

کمی روغن درون تابه‌ای بریزید و اجازه دهید داغ شود. سپس مواد آماده شده را با دست مانند کتلت یا کوکو درست کنید و آن‌ها را درون روغن بیندازید و اجازه دهید تا سرخ شوند.

در حین سرخ شدن موادتان باید کمی پف کند و مغز پخت شود. سپس طرف دوم آن را هم سرخ کنید.برای خوشمزه‌تر شدن این شیرینی می‌توانید مقداری مغز گردو خرد شده به مایه آن اضافه کنید.

برای تهیه این شیرینی می‌توانید به جای شیر از ماست هم استفاده کنید اما شیر آن را لطیف‌تر می‌کند.بهترین کار این است که برای تهیه این شیرینی از ترکیبی از آرد برنج و آرد گندم استفاده کنید. اگر آرد برنج را هم به موادتان اضافه کردید باید زمان استراحت خمیرتان را بیشتر کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب جزییات تازه از دستگیری عاملان دستبرد مسلحانه به طلافروشی بلوار امامت+ عکس سرباز فقیر توسط دستان پر سخاوت نیکوکاران به زندگی برگشت+ عکس "سونگل گ" در هامبورگ آلمان دستگیر شد ارتباط بهنود با زنان مقابل چشمانم برایم عادی شده است نجات 100 مار از جزغاله شدن توسط آتش نشانان+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: غذا برنج شب یلدا استراحت کدو آب عکس دستگیر شد دختر مرد تجاوز جوان تنهایی مادر مردم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)

                مواد لازم:   2 عدد سیب زمینی   2 عدد تخم مرغ   نمک   پودر سوخاری   روغن گیاهی   پنیر موزارلا     منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان سیر پنیری به سبک رستوران‌های مشهور (فیلم) طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم) طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید
  • آب نمی‌خورید؟؛ این ۸ سبزی را بخورید
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید