Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:04:57 GMT

پیش بازی یانگ بویز - یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۸۳۲

پیش بازی یانگ بویز - یوونتوس

یوونتوس آخرین دیدار خود در مرحله گروهی چمپیونزلیگ را امشب مقابل یوونتوس برگزار می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری با 12 امتیاز از 5 بازی در صدر جدول گروهشان قرار گرفته اند. آنها 4 پیروزی و 1 شکست را تا به اینجا تجربه کرده اند و روند خوبی را در پیش گرفته اند. با این حال، یوونتوس اگر می‌خواهد خطری، صعودش را به عنوان صدرنشین تهدید نکند، باید در بازی امروز به پیروزی برسد که البته کار دشواری برای آنها نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت، تساوی یا شکست یووه، در صورتی که با پیروزی یونایتد مقابل والنسیا همراه شود، آنها را در رده دوم جدول نگه خواهد داشت و می‌تواند باعث شود در دور بعد، بیانکونری ها با قرعه دشواری روبرو شوند.

 

 

 

 

از همین رو، انتظار می‌رود یووه با ترکیب اصلی خود در میدان ظاهر شود. به خصوص اینکه رونالدو تنها یک گل در چمپیونزلیگ به ثمر رسانده و اختلاف بسیاری با لیونل مسی، رقیب اصلی اش در گلزنی دارد. دیبالا با 4 گل زده، بهترین گلزن یووه در رقابت های اروپایی است.

 

در آن سو یانگ بویز تنها امتیازی که موفق به کسب آن شده، دیدار با والنسیا بوده که با تساوی 1-1 به پایان رسیده است. در دیگر دیدارها، این تیم شکست خورده و تنها 2 گل در 5 بازی خود به ثمر رسانده است. از همین رو انتظار نمی‌رود مشکل خاصی پیش روی یووه قرار بگیرد.

 

سامی خدیرا، آندره آ بارزالی و مهدی بن عطیه، غایبان یووه برای این دیدار خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا

پنج بازیکن برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا رقابت می کنند.

طرفداری | با اعلام وب سایت لالیگا، پنج بازیکن از پنج تیم مختلف نامزد کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا هستند که اسامی و عملکرد این پنج بازیکن به شرح زیر است:

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 1 گل / 1 پاس گل یاگو آسپاس (سلتاویگو): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 2 گل / 2 پاس گل یوسف النصیری (سویا): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 2 گل / 1 پاس گل ایسکو (رئال بتیس): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 0 گل / 1 پاس گل ساویو (ژیرونا): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 0 گل / 1 پاس گل

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)