Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان تئاتر مشهد از مراحل نهایی تمرین تئاتر باغ خونی در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی خبر داد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، تئاتر باغ خونی به کارگردانی امیر بشیری این روزها در حال تمرین بازیگران است و قرار است به زودی روی صحنه تئاتر مشهد برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر بشیری کارگردان این تئاتر با اشاره به اینکه باغ خونی قرار است برهه‌ای از تاریخ مشهد را در قالب یک روایت داستانی بازگو کند افزود: تمرینات این کار در حال انجام است و قریب به دو ماه از تمرینات تیم می‌‌گذرد و اینک به مراحل نهایی تمرینات رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: محمد نقایی؛ نویسنده این کار است و کارگردانی آن نیز توسط بنده صورت گرفته و قرار است چهره‌های مطرحی مانند پرویز فلاحی پور، محمد الهی و کامران تفتی در آن ایفای نقش کنند.

مدیرکل ارشاد کردستان: تئاتر کُردی نیازمند آموزش‌های عملی بیشتر استکاشان| پنج شنبه‌های بدون خودرو به ایستگاه تئاتر مهر در کاشان رسید+تصاویرکهگیلویه و بویراحمد سینما و سالن مناسب تئاتر ندارد

کارگردان تئاتر مشهد عنوان کرد: سعید صادقی محمد الهی، امیر محاسبتی، جلال کریم‌زاده، جواد محمدزاده، زهره مرادی، محبوبه سلطانی، مجید بخششیان، مهشید شریفی، احسان امیرپور، مهران مطیع و سجاد انتظاری دیگر بازیگران این کار هستند.

بشیری افزود: در تلاش هستیم این کار را در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد مقدس اجرا کنیم.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهرام افشاری به صحنه تئاتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تئاتر «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» پیش از شروع اجراها و در پیش‌فروش بیش از ۶۰۰۰ بلیت فروخت و ۲ میلیارد تومانی شد.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به تهیه کنندگی محمد قدس که از ۱۵ فروردین روی صحنه می رود؛ در دوره اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند و بازخوردهای بسیار مثبتی از اجرا توسط مخاطبان در فضای مجازی و سایت تیوال منتشر شده است.

پیش فروش روزهای جدید این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

تئاتر «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی از ۱۵ فروردین هر روز در ۲ سانس در ساعت‌های ۲۰ و ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888366

دیگر خبرها

  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • تئاتر به مثابه تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
  • بازگشت بهرام افشاری به صحنه تئاتر
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»
  • تئاتر، فرصتی تازه برای زندگی است
  • آن چه می‌ماند، صدای روشن و هدایتگر ِحقیقت است
  • پیام ۲ زبانه مدیرکل هنرهای نمایشی برای روز ملی و جهانی تئاتر