Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر جمعبت در مرز نباشد نمی توان با کمک پاسگاه ها، مرز را اداره کرد، گفت: باید روستاها را با کار فرهنگی توانمند و برای حفظ روستاها و صیانت از مردم تلاش کرد.
آقای الفت، وضعیت حاشیه نشینی در خراسان جنوبی را به سبب خروج افراد از استان نگران کننده دانست و گفت: چون اعتبارات استانی متناسب با سرانه جمعیت تخصیص می یابد، این موضوع بار منفی را برای برنامه ریزی های آینده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای حفظ جمعیت روستاها در شهرستان های مرزی نهبندان، زیرکوه، سربیشه و درمیان شد و گفت: کار در روستاها با تمام سختی و دشواری، درآمد پایین دارد و باید مسئولان دولتی در روستاها با ترویج کشاورزی مکانیزه زمینه ماندگاری مردم را فراهم کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، با بیان اینکه باید طرح های اقتصادی در روستاها را مورد حمایت حقوقی قرار دهیم، گفت: بانک ها باید طرح، زمبن طرح و قرارداد 3 جانبه را به عنوان وثیقه بپذیرند و اگر بانکی از قانون تخطی کند با برخورد جدی مواجه می شود.
آقای الفت، موضوع پیشگیری از وقوع جرم، را یک امر مهم و فرا قوه ای دانست و افزود: استان باید با خرد جمعی همه افراد در نشست های هم اندیشی برنامه جامه ای از ضروریات خراسان جنوبی در بخش پیشگیری از وقوع جرم را تهیه و به تهران ارسال کند.
وی گفت: در این برنامه ها باید نظرات همه دستگاههای زیربط گنجانده شود و چنانچه فقط برنامه ها با نظر دادگستری استان تدوین شود اعتباری به آن تعلق نخواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان جنوبی پیشگیری از وقوع جرم الفت دادگستری روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز با اجرای بیش از ۱۰ برنامه میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان در تمام طول سال به شهر‌ها و مناطق مختلف کشور سفر می‌کند. 
در این سفر تماشاخانه سیار کانون در محله‌های: پاچنار، بوستان آبشار طلایی، جهانگیر آباد، تپه ماسور، اسبستان، پشته مطهری، فلک الدین، میدان تیر، شمشیرآباد و کوی علی آباد، گل سفید، پشت بازار، اسدآبادی و کرگانه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی