Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت ‌الله فلاحت‌ پیشه پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از محل حادثه تروریستی چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بندر چابهار یکی از مهمترین نقاط اقتصادی و تجاری کشور و منطقه است از همین رو همه مسئولان برای توسعه آن تلاش کرده و می کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در پی حادثه تروریستی اخیر چابهار هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به چابهار آمده اند تا از این منطقه بازدید کنند، افزود: حادثه تروریستی چابهار توسط مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با همت مسئولان دست اندرکار در چند روز گذشته تعدادی زیادی از اعضای گروهک تروریستی دستگیر شده اند، ادامه داد: خوشبختانه با رشادت و شجاعتی که مأموران انجام دادند این توطئه در نطفه خنثی شد.

فلاحت‌ پیشه با اشاره به اینکه سرنخ‌های خوبی در خصوص این حادثه تروریستی به دست آمده است، گفت: قطعا روند توسعه چابهار با این قبیل اقدامات کند نخواهد شد و خوشبختانه  زیرساخت های آن نیز در حال آماده شدن است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توسعه همه جانبه چابهار بیان کرد: روند توسعه منطقه راهبردی و اقتصادی چابهار بدون هیچ وقفه ای از سوی دولت و مجلس ادامه دارد.

کد خبر 4483303

منبع: مهر

کلیدواژه: حشمت الله فلاحت پیشه حمله تروریستی چابهار سیستان و بلوچستان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان

گرچه گروه تروریستی داعش سودای ایجاد خلافت در عراق و سوریه را در سر می‌پروراند، اما در نهایت این گروه تروریستی اکنون تمامی حوزه‌های تسلط خود را از دست داده و هسته‌های مخفی آن به صورت گاه به گاه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی کور می‌کنند. داعش خراسان یکی از شاخه‌های این سازمان تروریستی است که حضور فعالی در افغانستان دارد و تا به حال در این کشور، ایران، و روسیه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی مرگبار کرده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر دادستانی آلمان امروز (چهارشنبه) از متهم شدن ۷ تبعه خارجی به همکاری با سازمان تروریستی داعش خراسان خبر داد.

براساس بیانیه منتشر شده در این زمینه، این افراد متهم هستند به دنبال انجام حمله تروریستی در آلمان به نیابت از داعش خراسان بوده اند. در میان ۷ مظنون دستگیر شده یک تبعه ترکمنستانی و ۶ تبعه تاجیکستانی حضور دارند. این افراد متهم هستند قصد انجام حمله تروریستی مهیب در آلمان و سایر کشور‌های اروپای غربی را داشته اند، اما هنوز در برنامه حمله خود را نهایی نکرده بودند. 

این تروریست‌ها در بهار ۲۰۲۲ پس از آغاز جنگ اوکراین وارد آلمان شده و یک هسته تروریستی دیگر در هلند ایجاد کرده بودند. با این حال، مقامات امنیتی آلمان آنها را در ژوئیه سال گذشته میلادی دستگیر کرد. 

دادستانی آلمان جزئیات بیشتر درباره این هسته تروریستی و زمان محاکمه آنها ارائه نکرد. 

پیش از این شاخه خراسان گروه تروریستی داعش طی حمله تروریستی به کنسرتی در روسیه ۱۳۷ تن را کشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار