Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شعب بانک مهر ایران استان اردبیل، گفت: طرح حمایت از کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از اشتغال های کوچک و تولید کالای ایرانی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، عقیل وکیلی امروز (21 آذرماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها به مناسبت سالروز تاسیس بانک قرض السحنه مهر ایران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای کمک به رشد و توسعه اقتصاد کشور، حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی، توانمندسازی و بهبود معیشت اقشار ضعیف، کاهش آسیب های اجتماعی، درمان بیماری ها و همچنین حمایت از مددجویان سازمان های مردم نهاد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شعب بانک مهر ایران استان اردبیل، تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران گام های موثری برای تسریع در رونق اقتصادی از طریق حمایت از کالای ایرانی و با اثر گذاری بر افزایش تقاضای کالای داخلی برداشته است و در این راستا تفاهم نامه های زیادی با سازمان ها و ارگان های مختلف همانند : بنیاد برکت، شرکت سهامی فرش ایران، بنیاد مسکن انقلاب و... امضا کرده است.

 

این مقام مسئول، افزود: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در راستای مسئولیت های اجتماعی از اولویت های اصلی و همیشگی این بانک است که پرداخت 400 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 12 میلیارد ريال در استان اردبیل به زنان سرپرست خانوار یکی از این اقداماتی که مورد تشویق معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته است .

 

وکیلی، عنوان کرد: حمایت از دانشجویان به عنوان یکی از تاثیر گذارترین افراد در پیشرفت و اعتلای کشور یکی دیگر از رویکردهای بانک قرض الحسنه مهرایران در سال جاری است که در این زمینه و با هدف کمک به تامین مالی هزینه های شهریه دانشجویان، همکاری ها و تعاملات زیادی با دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور صورت گرفته است.

 

وی، ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین و بزرگ ترین بانک قرض الحسنه در کشور با یک دهه تلاش برای ترویج بانکداری اسلامی و سنت قرض الحسنه اقدامات شایسته و مؤثری را در تحول سیستم بانکداری ایجاد کرده است.

 

مدیر شعب بانک مهر ایران استان اردبیل، تاکید کرد: خوشبختانه سنت الهی و قرآنی قرض الحسنه به عنوان یک روش نیکو از دیرباز مورد توجه مردم مومن کشورمان به ویژه مردم ولایتمدار استان اردبیل نیز هست و این حاکی از اعتقادات راسخ مردم عزیز در کمک به همنوعان است و بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در این مسیر پا نهاده و با تحقق اسلامیت در بانکداری، برای رفع محرومیت ها نقش اساسی خود را ایفا می کند.

 

وکیلی با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران با تعداد 13 شعبه در استان فعال است، تاکید کرد: در یازده سال فعالیت خود بیش از 83 فقره تسهیلات قرض الحسنه مجموعاً بالغ بر 5961 میلیارد ریال به مردم شریف استان پرداخت کرده و در هشت ماه گذشته از سال جاری نیز شعب این بانک توانسته اند برای بیش از 12 هزار نفر از مشتریان بالغ بر 1415 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نمایند که رقم بسیار شاخص و مهمی است.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی کمیته حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی و ازدواج جوانان همکاری شایسته دارد و در سال جاری مبلغ 21 میلیارد ريال اعتبار برای کمیته امداد و سازمان بهزیستی و مبلغ 7 میلیارد و500 میلیون ریال به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص یافته و برای ازدواج جوانان نیز مبلغ 153 میلیارد ريال پرداخت شده است.

 

وی با بیان این مطلب که طرح های همیاران مهر، 2 وام در یک حساب، مهر زرین، پیوند مهرایران، انتقال امتیاز حساب به نیازمندان، کارمزد کمتر از 4%، بانکداری اجتماعی و حمایتی و مشارکتی از جمله طرح های ویژه برای اعطای تسهیلات در سال جاری است، یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری طرح حمایت از کالای ایرانی برای حمایت از اشتغال های کوچک و تولید کالای ایرانی است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند معاون اول رئیس جمهور کرمان هرمزگان خراسان جنوبی شیراز استان بوشهر بازدید مشهد وام های قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات قرض الحسنه سنت قرض الحسنه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع