Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهرستان هرسین گفت : در راستای طرح اشتغال پایدار روستایی که از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است تا کنون به 427 طرح در شهرستان هرسین مبلغ 18 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده است و اشتغال 946 نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین با توجه به درخواست های مکرر مردم در فضای مجازی در خصوص رسیدگی به وضعیت آلایندگی پتروشیمی های منطقه خواستار بررسی میزان آلایندگی آنان توسط اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه شد و بر پیگیری جدی آن تاکید کرد.

 در ادامه جلسه تعدادی از مسئولین شهرستانی و استانی به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

 در بخش دیگری از این جلسه حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی به تشریح خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف کشاورزی و بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه خود پرداخت و اظهار داشت : طرح تحول نظام سلامت موفق بوده و کلیه خدمات باید رضایت مردم را بدنبال داشته باشد. وی همچنین خواستار استفاده از فن آوری های نوین در توسعه محصولات کشاورزی شد.

 حسن سلیمانی ادامه داد : عدم توسعه در هر بخشی متوجه دستگاههای مربوطه خواهد شد.

 سلیمانی همچنین بر تعیین تکلیف آلایندگی پتروشیمی های موجود در شهرستان هرسین توسط سازمان محیط زیست تاکید کرد .

 

 

انتهای پیام/د

طرح اشتغال پایدار روستایی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال تعهد شده استان مطلوب بوده است، ابراز داشت: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های این حوزه باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: طی ارزیابی شش ماهه نخست سال گذشته در موضوع تعهد اشتغال ایجاد شده، استان سمنان توانست بین استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌های عامل باید برای تخصیص ۱۰۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ تلاش بیشتری انجام دهند، ابراز داشت: رسیدن به بیش از این میزان می‌بایست در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در مراجعات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان بالغ بر یکصد و ۱۱ هزار درخواست به ثبت رسید که پیگیری و رسیدگی خواهند شد.

وی افزود: اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی به نسبت دور قبل سفر با رشد بسیار چشمگیری همراه بود که امیدواریم این اعتبارات بتواند سهم اشتغال استان را افزایش دهد.

کد خبر 6086383

دیگر خبرها

  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد