Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین تورنمنت فوتبال باشگاهی دنیا یعنی جام باشگاه های جهان امشب در کشور امارات آغاز می شود. این رقابت ها که به میزبانی تیم العین امارات برگزار می شود، جدال قهرمان های قاره های مختلف به همراه این تیم میزبان خواهد بود.

 

در بازی افتتاحیه جام باشگاه های جهان، از ساعت 19 امشب تیم های العین امارات و ولینگتون نیوزلند (قهرمان اقیانوسیه) به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده این بازی با تیم اسپرانس تونس (قهرمان آفریقا) روبرو می شود و سپس برنده آن دیدار در نیمه نهایی به دیدار ریور پلاته آرژانتین (قهرمان آمریکای جنوبی) می رود.

 

در سمت دیگر جدول هم کاشیما آنتلرز ژاپن (قهرمان آسیا) با گوادالاخارا مکزیک (قهرمان آمریکای مرکزی و شمالی) دیدار می کند و برنده آن در نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید اسپانیا (قهرمان اروپا) خواهد رفت.

 

گفتنی است تیم العین که میزبان جام باشگاه های جهان است، در رقابت های لیگ قهرمانان 2019 همگروه تیم استقلال خواهد بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، امروز (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران با کائو چنگ جوی از چین تایپه روبرو خواهد شد.   حریف ۱۹ ساله عالمیان رده بندی ۲۹ جهان را در اختیار دارد.   پینگ پنگ باز ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار لیانگ جینگ کون با رتبه بندی ۴ جهان از چین و دنیل هابسون دارنده رنکینگ ۵۴ جهان از اتریش رقابت خواهد کرد.    مسابقات گرند اسمش عربستان با حضور بزرگان تنیس روی میز جهان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد