Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، جیری ساناک مربی اهل جمهوری چک که به عنوان دستیار شفر در تیم فوتبال استقلالمشغول فعالیت بود در نهایت به دلیل بیماری مادرش راهی کشورش شد تا جایی که بازگشت این مربی با تاخیر مواجه شد و حضور نشدن او در جمع آبی پوشان باعث شد تا ساناک با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی اش مدیران فعلی باشگاه استقلال را به باد انتقاد بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیری ساناک نوشت: "سلام به هواداران عزیز استقلال. خیلی از شما همچنان من را با احترام و بزرگواری مورد خطاب قرار می‌دهید. در ایران دوستان زیادی دارم و اینکه در ایران حضور ندارم تغییری در حس و حالی که نسبت به آن کشور دارم بوجود نمی‌آورد.

او ادامه داد: تا کنون درباره‌ی علت بازگشتم به وطنم با شما هواداران صحبت نکرده بودم و حالا احساس می‌کنم یک توضیح در این باره به شما بدهکارم. دلیل ترک ایران توسط من در وهله‌ی اول شرایط سلامت خودم و شرایط خانوادگی‌ام بود، اما متاسفانه مشکلات داخلی باشگاه اوضاع را برای من سخت‌تر کرد. ناتوانی مکرر باشگاه در حل مشکلات روادید و عوارض (که طبق قرارداد به عهده‌ی باشگاه گذاشته شده بود) باعث شد به این نتیجه برسم که راهی کشورم شوم و پزشکان بعد از معاینه‌ی مفصل به من اعلام کردند که نباید به ایران برگردم و به من دستور دادند تا یک دوره‌ی ریکاوری کامل و استراحت مطلق را پشت سر بگذارم.

ساناک بیان کرد: دوره درمانم چند هفته طول کشید و حتی در این مدت هم شرایط قرارداد من از سوی باشگاه رعایت نشد و هیچ ارتباطی بین من و باشگاه وجود نداشت. وقتی مدیر ورزشی جدید علی خطیر ارتباط با من را شروع کرد، نتیجه‌ی نهایی‌اش تهدید و باج‌خواهی و ارسال یک شکایت رسمی به فیفا بود، با این هدف که من از سوی فیفا با یک جریمه‌ی مالی سنگین روبرو شوم، آن هم بدون کوچکترین توجهی به شرایط من که در بالا به آن‌ها اشاره کردم. راه ایجاد اعتماد و همکاری مناسب، این نیست. با وجود قطع همکاری‌ام با باشگاه استقلال که از بابت آن متاسف هستم، از این تجربه چیز‌های به مراتب بیشتری برای من باقی مانده که کاملاً مثبت هستند.

مربی سابق تیم استقلال افزود: در زندگی‌ام هیچوقت جو و فضایی که شما هواداران استقلال خلق می‌کنید را تجربه نکرده‌ام. وقتی صدای تشویق شما را می‌شنوم خرسندمی‌شوم. وقتی احساسات و وفاداری شما به باشگاه، به تیمی که در زمین است و به تمام اعضای کادر فنی که تمام تلاش‌شان را می‌کنند می‌بینم خوشحال می‌شوم. دوستی و رفاقت با بازیکنان استقلال، سرمربی شفر، میگل، ساشا، کادر فنی استقلال و همینطور بعضی از شما هواداران را ارجمند می‌دانم. برای شما و باشگاه بهترین آرزو‌ها را دارم و از همه متشکرم.

البته در این میان خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال هم اعلام کرده پس از بازی با پدیده در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بابت حرف‌های ساناک افشاگری می‌کند و با سند و مدارک لازم پاسخگوی اظهارات مربی سابق تیم خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: چک فوتبال باشگاه استقلال ایران سلامت مشکلات فیفا استقلال زمین معاون بازی لیگ برتر باشگاه استقلال معاون پارس ماجرای تهدید پارس نیوز مربی خارجی جیری ساناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است