Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این مطلب سازه‌هایی که در جشنواره معماری سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزه اسکار شدند را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در این خبر سازه‌هایی که در جشنواره معماری سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزه اسکار شدند را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازه های زیبا جشنواره معماری 2018 فستیوال برنده های جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، یونیورسال پیکچرز یک فیلم اقتباسی از کتاب مارک اِی بردلی با عنوان «خون زغال‌سنگ را جلو می‌برد: قتل‌های یابلونسکی و نبرد برای اتحاد کارگران معدن آمریکا» با حضور کیلین مورفی به عنوان بازیگر و تهیه کننده می‌سازد.

ژز باترورث نویسنده «اسپکتر» و «فورد در برابر فراری» و جان هنری باترورث نویسنده «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» نوشتن فیلمنامه اقتباسی این فیلم را برعهده دارند. آنها پیش از این در «لبه فردا» با هم همکاری کرده بودند.

علاوه بر مورفی، جان دیویس و جردن دیویس هم از تهیه کنندگان فیلم هستند و مارک ای. بردلی تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود.

داستان «خون زغال سنگ را جلو می‌برد» در اواخر دهه ۱۹۶۰ در معادن زغال سنگ پنسیلوانیا اتفاق می‌افتد و داستان یک ترور تکان دهنده را روایت می‌کند که تاریخ اتحادیه‌های کارگری آمریکا را تغییر داد.

مورفی برنده اسکار برای «اوپنهایمر» بازیگر فیلم‌های مطرح دیگری چون «شوالیه تاریکی»، «چشم قرمز»، «دانکرک» و «یک مکان آرام قسمت دوم» است، در حالی که در تلویزیون به‌عنوان تامی شلبی، گانگستر بیرمنگامی سریال «پیکی بلایندرز» شناخته می‌شود. او پس از اینکه امسال برنده جایزه اسکار شد با درام تاریخی «چیزهای کوچک مانند این» دیده شد و «استیو» از نتفلیکس و فیلم «پیکی بلایندرز» را در برابر دارد. او همچنین قرار است تهیه کننده اجرایی «۲۸ سال بعد» باشد که احتمالاً در آن نقش‌آفرینی هم می‌کند.

کد خبر 6062664

دیگر خبرها

  • فیلم روش خلاقانه یک پسربچه برای دزدی در خیابان در روز روشن
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!