Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تخصصی حوزوی به عنوان نهاد رسمیِ واسط میان شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای عالی انقلاب فرهنگی در فرایند سیاستگذاری علمی و فرهنگی کشور، بررسی سند الگوی پایه‌ اسلامی ایرانی پیشرفت را در دستور کار خود قرار می دهد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: نود و سومین جلسه شورای تخصصي حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دبیر شورای عالی حوزهای علمیه و رئیس جامعه المصطفی (ص) العالمیه در محل دبیرخانه این شورا در شهر مقدس قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، در این جسه که به بحث و بررسی پیرامون «سند الگوی پایه‌ اسلامی ایرانی پیشرفت» اختصاص داشت؛ مقرر شد شورای تخصصی حوزوی به عنوان نهاد رسمیِ واسط میان شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای عالی انقلاب فرهنگی در فرایند سیاستگذاری علمی و فرهنگی کشور، بررسی این سند را در دستور کار خود قرار دهد.

 

همچنین، در ابتدای این جلسه گزارشی از سند الگوی پایه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و نیز فعالیت‌های مقدماتیِ صورت گرفته در شورای تخصصی حوزوی در دو مقطع قبل از ابلاغ و بعد از ابلاغ سند توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارائه شد و اعضای جلسه پس از استماع گزارش ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی بررسی سند مذکور بر استفاده حداکثری از ظرفیت حوزه علمیه و فضلای حوزوی و لزوم هم افزایی در این راستا تأکید کردند.

 

در پایان این جلسه همچنین مقرر شد تا «سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت» در کارگروهی متشکل از نخبگان و فضلای حوزوی در شورای تخصصی حوزوی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند معاون اول رئیس جمهور مشهد بندرعباس خراسان جنوبی هرمزگان شیراز آیت الله رئیسی سبک زندگی اسلامی الگوی پیشرفت حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد و بنده به عنوان رییس کمیته فرهنگی به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی در این جلسه شرکت کردم که این جلسه توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تشکیل شد و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را خواهد داشت تا اتفاق خوبی روی دهد.


وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در سال گذشته مناسب بود، تصریح کرد: بنا بر این است که امسال نیز با اقدامات مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها اتفاق خوبی را در این حوزه برای فعالان عرصه کتابخوانی و شهروندان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی