Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:42:54 GMT

بوفون: از حذف ناپولی و اینتر ناراحت شدم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۳۴۰

بوفون: از حذف ناپولی و اینتر ناراحت شدم

جانلوئیجی بوفون، گلر پاری سن ژرمن تاکید کرد از اینکه نماینده های ایتالیا در دور بعد رقابت ها تنها دو تیم هستند ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و رم، تنها نمایندگان سری آ در دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ خواهند بود. شب گذشته ناپولی با شکست مقابل لیورپول از دور رقابت ها کنار رفت و اینتر با متوقف شدن مقابل آیندهوون، از صعود به دور بعد بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون که به همراه پاری سن ژرمن، با پیروزی 4-1 مقابل ستاره سرخ به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد رسیدند، از حذف این دو تیم ابراز ناراحتی کرد.

 

 

 

 

او گفت:" برای هر دو تیم متاسفم. ناراحتم زیرا ناپولی عملکرد خیلی خوبی داشت و در گروه ما صدرنشین بود، در حالی که اینتر هم فقط به یک پیروزی مقابل آیندهوون نیاز داشت. از جهت دیگری هم ناراحتم و آن این است که با بیشتر بودن تعداد تیم‌های ایتالیایی، شانس من برای بازگشت به ایتالیا و بازی کردن مقابلشان در دور بعد رقابت ها بیشتر بود. ناپولی و اینتر می‌توانستند به عنوان تیم دوم صعود کنند و از آنجایی که ما صدرنشین شدیم، شانس خوبی برای روبرو شدن با آنها در دور بعد داشتیم. آیا این یک گام رو به عقب برای ایتالیا بود؟ نه ولی به نظرم ناراحت کننده بود. این را بدون تعصب ملی می‌گویم."

پاری سن ژرمن بوفون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بوفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین