Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، احمد مومنی‌راد کارشناس مسائل سیاسی در این نشست که به همت بسیج اساتید تهران بزرگ در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: فرانسه خود را مهد دموکراسی و آزادی می‌داند، اما پدیده و تحرکات جلیقه زردها دوگانگی در مواجهه با پدیده‌ها به‌وجود آورده است.

مومنی‌راد عنوان کرد: هر اتفاق ضد بشری در عربستان رخ می‌دهد مدعیان دموکراسی راهبرد سکوت پیش می‌گیرند و این مواضع نشان می‌دهد سیطره سیاست، قدرت و ثروت در سیاست امروز جهان مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: سال‌هاست بیشتر مردم در بحرین اعتراض دارند؛ اما همه غربی‌ها در مواجهه با بحرین یا کودک‌کشی در یمن سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: حقوق بشر، آزادی و دموکراسی صرفاً شعارهایی است که غربی‌ها برای رسیدن به اهداف خود مطرح می‌کنند به طور مثال فرانسه در قبال تحرکات ساده روزهای ابتدایی سوریه که در هر کشوری رخ می‌دهد پرچم دوران استعمار سوریه را علم کرده و گفت اسد باید برود ولی در قبال خودشان اینچنین حرکت مردم را سرکوب کردند.

مومنی‌راد عنوان کرد: هر اتفاق ضد بشری در عربستان رخ می‌دهد مدعیان دموکراسی راهبرد سکوت پیش می‌گیرند و این مواضع نشان می‌دهد سیطره سیاست، قدرت و ثروت در سیاست امروز جهان مشاهده می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • حال کارگران خوب است!
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان