Web Analytics Made Easy - Statcounter


دبیر خانه دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۸ دی ماه خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان، براساس اعلام دبیر خانه این جشنواره، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۸ دی ماه سال جاری تمدید شدو علاقمندان جهت شرکت در این رویداد، تا ۸ دی ماه سال جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیر خانه جشنواره به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی ، نبش کوچه شیده ، پلاک ۱۰۵/۱طبقه اول ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، دبیرخانه جشنواره، با توجه به استقبال طراحان و دانشجویان رشته های مختلف طراحی از دومین دوره برگزاری جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان، مهلت دریافت آثار را با یک هفته افزایش تا ۸ دی ماه تمدید کرد.
گفتنی است پیش از این مهلت دریافت آثار تا پایان آذرماه تمدید شده بود.
طراحان، باید آثارخود را به همراه کد دریافتی شیما از سایت ایران مد به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی ، نبش کوچه شیده ، پلاک ۱۰۵/۱طبقه اول ارسال کنند.
این گزارش می افزاید: طراحانی که تمایل دارند در بخش طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان شرکت کنند می‌توانند آثار خود را به صورت نمونه لباس دوخته شده به صورت کالکشن حداقل در چهارتکه به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تحویل دهند. همچنین در بخش طراحی لباس و تصویر گری نیز می توانند آثارخود را به صورت کالکشن و دارای شناسنامه ارائه دهند.
طراحان و علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش های مختلف جشنواره از جمله بخش رقابتی (تصویر سازی طراحی لباس، نمایش لباس، طراحی پارچه، کارگاه های آموزشی، بخش مسابقه زنده “از ایده تااجرا” به صورت تیمی و انفرادی، ویترین ملی، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع روانشناسی کودک، طراحی لباس کودک و نوجوان وبخش طراحی پارچه و تی شرت ارایه دهند.
علاقمندان می توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره با شماره تلفن های تلفن تماس: ۸۸۸۶۰۳۰۵ و ۸۸۳۱۵۶۹۳ تماس حاصل فرمایند.
دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان با همکاری انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و بنیاد ملی مد و لباس از ۱۸ تا ۲۲ دی ماه سال جاری درتالار آیینه “فرهنگستان هنر” واقع در خیابان ولیعصر نبش خیابان طالقانی برگزار می‌شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی گفت: با توجه به دهه حماسه که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۳ خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

حسین عباس‌زاده افزود:تاکنون شاهد برگزاری ۳ دوره جایزه ملی داستان حماسی بوده‌ایم که به صورت ملی برگزار شده است و از سال گذشته چهارمین دوره داستان حماسی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و در خرداد ماه اختتامیه چهارمین دوره را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره با محوریت داستان‌های حماسه تاریخی، حماسه بومی و حماسی دینی در دو قالب داستان کوتاه و رمان است که شرکت‌کنندگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی افزود: پس از انتشار فراخوان چهارمین جایزه ملی داستان حماسی نشست‌هایی تخصصی در سراسر کشور و در استان‌های مختلف تحت عنوان معرفی کلی داستان حماسی، نحوه نگارش و آشنایی شرکت‌کنندگان با این نوع داستان برگزار شد که تقریبا در تمامی استان‌های کشور جلسات تخصصی توسط اساتید با سابقه برگزار شده است.

عباس‌زاده گفت: همچنین کارگاه‌هایی تخصصی در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی از جمله شهرستان‌های تربت‌جام، سبزوار، نیشابور، خواف، چناران، تایباد و... برگزار شده است.

وی افزود: در مجموع نزدیک به ۹۹۶ نفر از سراسر کشور و خراسان رضوی در کارگاه‌های آموزشی چهارمین دوره جایزه ملی داستان حماسی شرکت کرده‌اند که در فراخوان اولیه آخرین مهلت ارسال آثار تا اواخر دی ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خصوص تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره گفت: تاکنون ۸۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۱۸۵ اثر در قالب رمان و ۷۰۴ اثر نیز در قالب داستان کوتاه بوده است.

عباس‌زاده گفت: داوری آثار نیز در دو مرحله صورت می‌گیرد که در مرحله اول داوری اواسط اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و مرحله دوم نیز قبل از اختتامیه برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر