Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله درشرق گلستان گفت: 41 نفر از مالکان و مدیران واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان به دلیل توجه نکردن به اخطاریه ها و موازین بهداشتی در محیط کار به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهیار کلوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت شهرستان امسال از دو هزارو 844 واحد و کارگاه صنفی و غیر صنفی کلاله بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این پیوند از 18 کارگاه قالیبافی خانگی، یکهزار و 90 کارگاه صنفی و 61 کارگاه غیرصنفی بازدید شد که در نتیجه آن 300 واحد اخطاریه بهداشتی گرفتند.
دکتر کلوی گفت: از این مجموع 41 نفر از مدیران و مالکان بدلیل توجه نکردن به اخطار، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی از شهروندان کلاله خواست که نظرات و شکایت خود درباره مسائل بهداشتی کارگاه های صنفی و غیرصنفی را از طریق شماره تلفن 190 به مرکز بهداشت گزارش نمایند.
شهرستان کلاله واقع در شرق استان گلستان افزون بر 130 هزار نفر جمعیت دارد.
/7478/3039/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان متخلف كلاله گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه  در اجرای نوسازی واحدهای مسکونی و بافت های فرسوده از تمامی ظرفیت های مردمی  استفاده خواهیم کرد گفت:  طی چند ماه گذشته با استفاده از مشارکت های مردمی توانسته ایم ۲۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور شروع شده است که بیش از ۸۲ هزار واحد در کشور بهره برداری شده است.

آیینی  اظهار کرد:  امسال شرکت بازآفرینی شهری ایران، نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید و بهره برداری از ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور را در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم فرآیند ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن  فرسوده را آغاز خواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد