Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدهی‌های پیشین خانه ووشو خراسان رضوی از قبیل قبوض آب و برق و گاز برای متولیان این رشته ورزشی دردسرساز شده است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ووشوکاران خراسان رضوی در بخش‌های مختلفی از این رشته نظیر تالو، ساندا و مانند این رشته‌ها فعالیت می‌کنند و هیئت نیز تا حدودی از ورزشکاران حمایت می‌کند، خراسان رضوی مملو از ووشوکاران حرفه‌ای و مقام‌آور بوده که در صورت رسیدگی بیشتر می‌توان آنها را تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از آنها در حال حاضر در مسابقات کشوری، آسیایی و حتی جهانی شرکت می‌کنند، البته آنها تمرینات کامل نداشته و سالنی در این باره در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد، خراسان رضوی جزو معدود استان‌های دارای فرش تالوفیلد بوده اما این فرش زیر پای سایر ورزشکاران قرار دارد.

متولیان ووشو رسالت خود را انجام نمی‌دهند

امیر محمدرضایی؛ دارنده مدال طلای مسابقات جهانی و آسیایی ووشو اظهار داشت: فدراسیون ووشو و وزارت ورزش و جوانان با ورزشکاران همکاری داشته و پاداش‌های ورزشکاران را به موقع پرداخت می‌کند، مشکلات ورزشکاران به استان برمی‌گردد، متولیان ووشوی استان به هیچ عنوان رسالت خود را انجام نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: 99 درصد بودجه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به ورزش‌های فوتبال و والیبال تعلق دارد، تاکنون بارها مقام نخست را در مسابقات مختلف اعم از جهانی و آسیایی کسب کردم اما تنها جایزه‌ام، شنیدن پیغام تبریک بود.

فرش ویژه تالوکاران زیر پای سایر ورزشکاران

محمدرضایی ادامه داد: در حال حاضر تعداد انگشت‌شماری فرش تالوفیلد ویژه تالوکاران ووشو در کشور وجود داشته که فدراسیون به برترین استان‌ها ارائه کرده است، خراسان رضوی یکی از استان‌های مستعد ووشوی تالو بوده که این فرش به آن تعلق گرفت، این فرش بسیار گران‌قیمت و کمیاب است.

وی بیان کرد: این فرش با وجود گران و کمیاب بودن، زیر پای بسیاری از ورزشکاران رشته‌های مختلف نظیر ژیمناستیک، جودو و نظایر این ورزش‌ها است، در واقع این فرش‌ها در سایر استان‌ها حتی در اختیار ووشوکاران فعال در رشته ساندا قرار ندارد اما در خراسان رضوی ووشوکاران رشته تالو تنها یک ساعت و سایر رشته‌های ورزشی چندین ساعت بر روی این فرش فعالیت دارند.

محمدرضایی خاطرنشان کرد: این فرش 600 میلیون تومان قیمت داشته و در حال حاضر در مجموعه کوثر پهن است، 80 درصد از این فرش تاکنون مستهلک شده و چیزی تا تخریب آن باقی نمانده است، قهرمانان تیم ملی باید روزانه دو جلسه تمین داشته باشند اما هر دو روز آنها تنها یک جلسه می‌توانند تمرینات خود را اجرایی کنند.

پول مهم‌تر از تمرینات ووشوکاران است

وی گفت: ووشوکاران با مراجعه به مسئولان، از آنها خواستند تا زمان بیشتری در اختیار ورزشکاران ووشو قرار گیرد اما متولیان گفتند که هزینه اجاره‌ای که از سایر ورزشکاران اخذ می‌کنیم مهم‌تر از تمرینات شماست، رئیس هیئت تاکنون به خوبی از ورزشکاران حمایت کرده و برخی مواقع حتی درآمد خود را خرج ورزشکاران می‌کند.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی و آسیایی ووشو ادامه داد: دبیر هیئت ووشوی خراسان رضوی چشم دیدن ورزشکاران را ندارد، سلاح و تجهیزات تالو بسیار گران‌قیمت است، به عنوان مثال برای خرید یک کفش باید حدود 600 هزار تومان پرداخت کرد، لباس تالو نیز 3 میلیون تومان قیمت دارد.

جایی برای پهن کردن فرش تالوفیلد وجود ندارد

هادی غمخوار؛ دبیر هیئت ووشوی خراسان رضوی نیز در ارتباط با موضوعات مذکور اظهار داشت: تعداد محدودی فرش تالوفیلد در کشور وجود داشته که خراسان رضوی یکی از آنها را در اختیار گرفته است، به عبارتی فدراسیون ووشو این فرش را در دسترس ورزشکاران ووشوی خراسانی گذاشته است.

وی بیان کرد: هنوز هیئت ووشوی خراسان رضوی به دنبال در اختیار گرفتن خانه ووشو بوده اما به نتیجه‌ای نرسیده و مشکلاتی از این قبیل رخ داده است، به همین دلیل فرش تالوفیلد از همان ابتدا در محوطه دیگری پهن بود، این فرش به طول هفت سال در باشگاه خصوصی نگهداری می‌شد.

فرش تالوفیلد استفاده نشود می‌پوسد

دبیر هیئت ووشوی خراسان رضوی تصریح کرد: مدتی بعد از آن نیز این فرش به انباری انتقال یافت، برای جلوگیری از پوسیدن آن قرار شد این فرش در مجموعه ورزشی کوثر پهن شود، باید خانه ووشو آماده شود تا هیئت نیز بتواند این فرش را در جای مناسب پهن کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیئت ووشوی خراسان رضوی به دنبال در اختیارگیری خانه ووشو است اما ساکنان پیشین این مکان ورزشی هزینه آب، برق و گاز را پرداخت نکرده‌اند و تحقق این امر به عهده هیئت ووشوی استان است، در حال حاضر 130 میلیون تومان تنها هزینه قبض آب باید پرداخت شود.

 گزارش از ثمره نمازی

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوچان سردترین شهر خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با ۳ و مه ولات با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده است.   زهرا آهنگرزاده افزود:همچنین کلانشهر مشهد مقدس نیز در همین مدت زمانی نوسات دمایی بین هشت تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.   وی گفت: ماندگاری هوای سرد، مه گرفتگی و سیلاب همچنان از پیامد‌های وضعیت جوی کنونی است که تا فردا در استان تداوم خواهد داشت.      

دیگر خبرها

  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۲/
  • قوچان سردترین شهر خراسان رضوی
  • دو فوتبالیست خراسان رضوی در راه جام ملت‌های آسیا
  • پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه
  • پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه است
  • پرسش محمدحسین فرحبخش از مدیرعامل خانه سینما
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/