Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه وزارت امورخارجه آمریکا درخصوص ایران اعلام کرد که این وزارت‌خانه قصد دارد موضوع حضور فرزندان و وابستگان مقامات جمهوری اسلامی دی این کشور را بررسی‌کند.

به گزارش ایسنا، برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا با انتشار یک پیام ویدئویی در صفحه توئیتر فارسی وزارت امورخارجه آمریکا گفت که این وزارت‌خانه موضوع اخراج فرزندان و وابستگان مقامات ایرانی مقیم آمریکا را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با طرح ادعاهایی علیه مقامات کشورمان افزود: می‌توانم بگویم که ما داریم روی این مسئله کار می‌کنیم در حالی‌که من نمی‌توانم درباره پرونده‌های افراد یا گفت‌وگوهای‌مان درباره سیاست داخلی‌مان صحبت کنم.

برایان هوک در ادامه ادعاهای خود تاکید کرد که شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که تمام گزینه‌ها برای تحت فشار قرار دادن این مقامات ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد تا آن‌ها رفتارشان را تغییر دهند.

شبکه خبری ان‌بی‌سی به تازگی گزارش داد که خانواده‌های آمریکایی‌هایی که مدعی هستند عضوی از آن‌ها در ایران زندانی است در نامه‌ای از دولت دونالد ترامپ خواسته‌اند که ویزای فرزندان مقام‌های بلندپایه جمهوری اسلامی را که در آمریکا حضور دارند، لغو کند.

بنابر این گزارش خانواده‌های این افراد فهرستی از فرزندان و بستگان مقام‌های جمهوری اسلامی از را به دولت و قانونگذاران آمریکایی ارائه کرده‌اند.

این در حالی است که چنین ادعاهایی تاکنون از سوی مقامات رسمی کشورمان تایید نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا