Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،سمیرا موسیوند در این خصوص گفت: فدراسیون کاراته لیست 10 نفر برتر رنکینگ دختران نوجوان و جوان کشور در اوزان مختلف را اعلام کرده 5 دختر کاراته کا اردبیلی در آنها حضور دارند.

موسیوند ادامه داد: با توجه به اعلام رنکینگ 10 نفر برتر هر وزن ، مهدیه عباسی در وزن 47- نوجوانان در رده پنجم، ثنا نگهدار در وزن 59+ جوانان در رده هفتم ، مریم قدری در وزن 53- جوانان در رده هفتم ، الیسا سرحدی در وزن 54- نوجوانان دهم و مهسا رزم جو نیز در وزن 48- جوانان در جایگاه دهم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نائب رئیس هیئت کاراته استان اردبیل افزود: براساس اعلام فدراسیون کاراته، در بخش کاتا نیز تیم اردبیل با ترکیب (مریم قدری، پریا شهبازی و رقیه حاجیلر) در رده ششم و تیم ستارگان سبلان با ترکیب (مهدیه عباسی، الیسا سرحدی و نازنین نظری) در جایگاه دهم قرار دارند. موسیوند خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته و جهت تقویت و استعداد یابی در رده های پایه با هدف پشتوانه سازی تیم های ملی، سال 97 با برگزاری چهار مرحله مسابقات کشوری با عنوان کاراته وان فرصتی برای رقابت بین نوجوانان و جوانان کشور فراهم آمد که استان اردبیل نیز با حضور در چهار مرحله و میزبانی موفق مرحله دوم توانست به یک طلا ،یک نقره و سه برنز ارزشمند در بخش دختران دست یابد. نائب رئیس بانوان هیئت کاراته با اظهار رضایت از عملکرد کاراته کاهای استان گفت: طی چند سال اخیر تمرکز و برنامه ریزی ویژه ای در رده های پایه داشته ایم که از آن جمله می توان به چهار دوره حضور در لیگ کشوری، برگزاری دو دوره لیگ استانی و برگزاری جشنواره استعداد یابی زیر 12 سال اشاره نمود و در نتیجه با لطف خداوند، برنامه ریزی و تلاش خستگی ناپذیر عوامل هیئت و مربیان گرامی و همت و خود باوری بازیکنان پس از سال ها دختران استان با درخشش و جنگندگی خود به نتایج ارزشمندی که نوید بخش آینده ای روشن است دست یافتند. موسیونددر پایان گفت: هنوز در ابتدای راه قهرمانی هستیم و ظرفیت و پتانسیل دختران اردبیلی فراتر از این نتایج است. امیدواریم حال که خود باوری و انگیزه در تک تک بازیکنان و مربیان به وجود آمده با تلاش بیشتر و حمایت مسئولین به جایگاه واقعی و در خور شان نام اردبیل در میادین ملی و بین المللی دست یابیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل تیم های ملی رقابت وزن برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها