Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای‌گیری برای قطعنامه ضد ایرانی در پارلمان کانادا به بهانه‌های حقوق بشری علیه ایران به سال آینده (2019) موکول شد.

به گزارش ایسنا، قرار بود عصر روز سه‌شنبه قطعنامه‌ای علیه ایران در سنای کانادا طرح شود اما رای گیری برای این قطعنامه به سال آینده میلادی موکول شد.

هدف تحریم‌های درخواست شده از سوی سناتور لیندا فرام نماینده پارلمان کانادا که به نام حقوق بشر پیشنهاد شده‌، ایجاد محدودیت برای وزارتخانه‌ها و سازمان های‌ کلیدی از جمله وزارت ارتباطات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مفاد این قطعنامه درخواست اعمال تحریم علیه ایران طبق قانون Magnitsky بود.

قدرت تحریم‌های کانادا کم است اما هدف‌ فشار حداکثری، منزوی کردن دیپلماتیک ایران و ایجاد پیشینه قانونی برای اعمال تحریم‌های مشابه در کشورهای دیگر است.

درخواست برای تحریم ایران هم‌چنین توسط اروین کاتلر، نماینده سابق مجلس کانادا و مشاور UANI و تعدادی از نمایندگان دیگر پارلمان کانادا و با حمایت شاپرک شجری‌زاده، از مدعیان وضع حجاب در ایران مطرح شده است. این زن ایرانی در تیرماه سال جاری در پیامی ویدیویی اعلام کرد که ایران را ترک کرده است.

حمایت وی از تحریم‌ مردم ایران با مخالفت‌ها و انتقادهای شدید کاربران ایرانی در فضای مجازی رو به رو شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و کانادا تحريم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)

 

منبع: صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمار مرگ و میر جاده‌ای در تعطیلات عید فطر (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در جاده کاشمر (فیلم)

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • ایرانی ها استاد دور زدن تحریم