Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیت‌الله عبدالهی ظهر امروز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی اهر، هریس و خواجه، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی می‌تواند کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری را سبب شده و در مصرف بهینه منابع کمک‌رسان باشد.

وی ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز تولید در شهرک‌های صنعتی امری ضروری است که برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری و اشتغال جوانان باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی اضافه کرد: مسئله تأمین برق در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی تولید و اشتغال را در سال‌های نه‌چندان دور تحت تأثیر قرار خواهد داد و این امر توجه بیش از پیش مسئولان دولتی در تأمین برق پایدار برای تولید را می‌طلبد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: با احداث و تکمیل بزرگراه تبریز- اهر شهرک‌های صنعتی این شهرستان‌ها خواهد توانست مورد توجه ویژه سرمایه گذاران قرار گیرد و ما نیز باید با آینده‌نگری زیرساخت‌های لازم را مهیا کنیم.

وی تأمین برق در شهرک صنعتی اهر، احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بیلوردی و احداث شهرک صنعتی در خواجه را از جمله اولویت‌های زیرساختی تولید و اشتغال در حوزه انتخابیه خود برشمرد و بر لزوم پیگیری این مسائل تاکید کرد.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی نیز در این نشست بر عزم این شرکت در ارتقای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع و افزایش چند برابری هزینه‌های اجرایی در سال جاری، اجرای پروژه‌های عمرانی با اولویت‌بندی انجام می‌شود.

کد خبر 4483077

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت دوازدهم شرکت شهرکهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند

هاشم علایی امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از الزامات ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، از مولفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گفته او، با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک می‌کنیم.

علایی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از واحدهای تولیدی در قالب بسته‌های حمایتی افزود: این نوع مشوق‌ها باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد و تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند