Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آئین رسمی راه اندازی پیشخوان مجوز‌های کشور در فارس برگزار شد.

میرشجاعیان معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی کشور در این همایش اظهار کرد: کسب و کار زمانی اهمیت پیدا می‌کند که دولت‌ها در سیاست‌های معمولشان ناتوان می‌شوند.

وی ادامه داد: عموما دولت‌ها برای کنترل اقتصاد از دو ابزار سیاست‌های پولی و مالی استفاده می‌کنند و حجم پول را به نوعی تغییر می‌دهند و با آن نرخ‌ها و تورم را تنظیم می‌کنند یا با بودجه مالیات این کار را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد و داریی کشور تصریح کرد: بحث در کشور ما زمانی شروع شد که ابتدای دولت یازدهم در شرایط تحریم قرار گرفتیم و بحث‌های محیط کسب و کار مطرح شد.

میرشجاعیان اضافه کرد: بحث‌های محیط کسب و کاری به نوعی جانب عرضه اقتصاد است و سعی می‌کنیم هزینه بنگاه‌ها را کاهش دهیم و اولویت‌های آن هم همیشه در حال نوسان بوده است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت اقتصاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پلمپ شد

علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان