Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین دوره رقابت‌های لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های جهان از فردا (پنج شنبه) و به مدت ۲ روز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل برگزار می‌شود.

تیم‌های گرجستان، ترکیه، اوکراین، هند، قرقیزستان و مجارستان به همراه 2 تیم بیمه رازی بابل و پاس ستارگان ساری تیم‌های اول و دوم لیگ برتر کشتی آزاد ایران در سال ۹۷ در این مسابقات شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه این رقابت‌ها مراسم قرعه کشی این مسابقات امشب در شهر بابل برگزار می‌شود و تیم‌ها در 2 گروه چهار تیمی از صبح فردا به صورت تیم به تیم به مصاف هم خواهند رفت.

حمید محمد نژاد رئیس هیئت کشتی شهرستان بابل با تاکید بر اینکه آماده میزبانی هر چه بهتر رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان هستیم گفت: میزبانی این رویداد بسیار مهم است و علاوه بر آنکه شور و نشاط را در بین مردم کشتی دوست استان مازندران و به خصوص بابل زیاد می کند باعث رشد بیش از پیش کشتی در این منطقه هم خواهد شد.

عنوان دار کشتی آسیا تصریح کرد: از زمان پذیرش میزبانی مسئولان استان، شهرستان و علاقه‌مندان به کشتی تلاش خود را برای میزبانی شایسته این رویداد آغاز کردند و به لطف خدا با حمایت و کمک‌های نمایندگان فدراسیون کشتی هم اکنون شرایط از هر نظر مهیاست که امیدوارم بتوانیم از این آزمون سربلند بیرون آئیم و میزبان خوبی برای مهمانان داخلی و خارجی باشیم.

محمد نژاد خاطرنشان کرد: تیم بیمه رازی به عنوان نماینده بابل در این رقابت‌ها با توجه به شرایطی که دارد شانس اصلی قهرمانیست که ان شاالله این مهم اتفاق بیفتد تا نزد همشهریانمان رو سفید شویم.

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

قربانی: شاید زورمان به بیمه رازی نرسد، اما از پیش بازنده نیستیم

انتهای پیام/

صحبت های محمدنژاد درباره میزبانی رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور