Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:58:54 GMT

ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۷۳۳

ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

سکه و طلا در بازار امروز نیز به روند کاهشی خود را ادامه داد به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر استان تهران هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به قیمت سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه و طلا در بازار در این هفته روند کاهشی خود را ادامه داد و به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت بازار ارز و سکه این روند ادامه داشته باشد چرا که رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر استان تهران معتقد است که شیب زیاد کاهش قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته نشان دهنده‌ موفقیت در عملکرد دولتمردان برای کنترل بازار سکه و ارز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ در بازار امروز هر مثال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۳۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

وی با بیان این‌که قیمت انس جهانی نیز با کاهش ۵ دلاری به هزار و ۲۴۴ دلار رسیده است، افزود: قیمت سکه نیز رو به کاهش بوده است چرا که هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و هر عدد سکه بهار آزادی سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا  و جواهر تهران اضافه کرد:‌ نیم سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه یک میلیون و ۳۵ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۶۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

محمدولی تصریح کرد:‌ همه دولتمردان همچنین در تلاشند تا بازار طلا و ارز را کنترل کنند و ادامه‌دار بودن روند کاهشی این روند در بازار نشان می‌دهد که عملکرد آنها در این زمینه موفقیت آمیز بوده است و اگر برنامه‌های آنها اینگونه باشد که قیمت ارز و طلا به نرخ اصلی خودش که باید باشد، برسد روز به روز به قیمت‌های جهانی نزدیک‌تر می‌شویم و ارزانی‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که با توجه به راه‌اندازی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر آیا سایت‌های مشابه مسدود می‌شوند یا خیر، تصریح کرد: روز گذشته سایت اصلی و رسمی اتحادیه فروشندگان وسازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران راه‌اندازی شد و مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این بازار به این سایت مراجعه کنند و رسما اعلام می‌کنیم اگر سایتی تاکنون به اسم این اتحادیه شکل گرفته بود حدود پنج سال است که هیچ تعلقی به این اتحادیه ندارد و مردم برای اطلاعات بیشتر از بازار طلا و جواهر به سایت رسمی به نشانی estjt.ir مراجعه کنند چرا که نه تنها در این سایت هیچگونه خرید و فروشی نمی‌شود بلکه به شفاف‌سازی در بازار نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سکه طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دیگنیتی در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

قیمت مدل‌های مختلف دیگنیتی در بازار کاهش قیمت داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل ۱۴۰۲ در بازار با افت ۲۰ میلیونی ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان شد.

قیمت دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۱ در بازار ثابت بود قیمت این شاسی بلند مونتاژی ۱ میلیارد و ۹۷۰ تومان شده است.

قیمت دیگنیتی صفر مدل پرستیژ ۱۴۰۲ با کاهش ۲۰ میلیونی ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان شد.

قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۱ در بازار ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان است که ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر در کارخانه ۱ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. بر اساس اعلام شورای رقابت قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ صفر نیز در کارخانه ۱ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع دیگنیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت دیگنیتی در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • کاهش قیمت سیب درختی در طرح تنظیم بازار گلستان
  • افزایش قیمت طلا در بازار
  • گرانی طلا در راه است؟
  • توزیع ۵۰ تن میوه تنظیم بازار در گچساران
  • میوه های ارزان و با کیفیت را از این مراکز بخرید | قیمت پرتقال، سیب زرد و قرمز، نارنگی، موز و کیوی را ببینید
  • وقفه 10 روزه در خرید و فروش خودرو!
  • ادامه روند کاهشی قیمت سکه
  • کاهش قیمت طلا در بازار
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳/ چرا خرید و فروش خودرو متوقف شد؟