Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:44:24 GMT

خیران باید به حوزه ازدواج آسان ورود پیدا کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۷۵۸

خیران باید به حوزه ازدواج آسان ورود پیدا کنند

قزوین - ایرنا - مدیرعامل موسسه ازدواج آسان قزوین گفت: خیران باید با هدف کمک به جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی به حوزه ازدواج آسان ورود پیدا کنند.

امیر رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتظار می رود همان گونه که خیران برای مدرسه و مسجد سازی و سایر امور هزینه صرف می کنند، در هر شهر مکان هایی با عنوان تالار پذیرایی برای ازدواج جوانان بنا کنند تا این قشر به شکل رایگان و یا ارزان از خدمات این مکان ها برای برگزاری جشن عروسی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل موسسه ازدواج آسان قزوین ادامه داد: دولت نیز می تواند در این خصوص حمایت های ویژه ای به عمل بیاورد و با اهدای زمین به خیران بخشی از کارها در این حوزه را برعهده بگیرد.
وی اظهار داشت: هزینه های برگزاری مراسم عروسی به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده و بسیاری از زوجین به همین دلیل ازدواج نکرده و یا ازدواج خود را برای مدت طولانی به تاخیر می اندازند و یا باید برای برگزاری جشن عروسی خود متحمل هزینه های سنگین و طاقت فرسا شوند که آنها را در آغاز زندگی مشترک دچار مشکلات فراوانی می کند.
رضایی در ادامه با اشاره به فعالیت موسسه ازدواج آسان از سال 89 در قزوین، گفت: این موسسه یک سازمان مردم نهاد و غیرانتفاعی است که زیر نظر فرمانداری به فعالیت می پردازد.
وی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس این موسسه تاکنون به بیش از 3 هزار زوج قزوینی خدمات ارایه شده است، اظهار داشت: امسال نیز تاکنون به 350 زوج خدمات ارایه کرده ایم.
مدیرعامل موسسه ازدواج آسان قزوین گفت: خدمات این موسسه در حوزه ازدواج جوانان شامل فیلمبرداری از مراسم عروسی توسط فیلمبردار آقا و خانم، لباس عروس، کت شلوار داماد، آرایشگاه عروس و داماد، دسته گل، گل آرایی خودروی عروس، میوه و شیرینی برای 200 میهمان، تخفیف تالار و اقامت رایگان مشهد مقدس برای ماه عسل زوجین و بن های تخفیف ویژه است.
مدیرعامل موسسه ازدواج آسان قزوین اظهار داشت: این خدمات با هزینه ای نازل و با یک چهارم قیمت واقعی به زوجین ارایه می شود.
رضایی اظهار داشت: خدمات این موسسه با کیفیت بالایی به زوجین ارایه می شود و تصورات برخی افراد جامعه مبنی بر اینکه خدمات این گونه موسسه ها از سطح کیفی پایینی برخوردار است، صحیح نیست چرا که مراکز طرف قرارداد با ما جزو بهترین های حرفه خود به شمار می روند.
وی اظهار امیدواری کرد با معرفی این موسسه و همکاری بیشتر خیران با آن بتوان در زمینه ازدواج آسان جوانان قزوینی گام های موثرتری برداشت.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ازدواج سازمان مردم نهاد ازدواج آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس