Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید محسن حسینی مقدم، مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش در دیدار با مدیران هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای شهر شیراز و برخی از مناطق استان فارس ضمن تشریح برخی از برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت آموزش‌ و پرورش در بخش فنی‌و‌حرفه‌ای، اظهار کرد: کیفیت‌بخشی برنامه‌های دفتر فنی و حرفه‌ای اولویت اصلی آموزش‌ و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از تغییرات ایجاد شده در نظام جدید آموزشی، افزود: با توجه به استقرار پایه دوازدهم و سه‌ ساله شدن هنرستان‌ها در سال جاری، باید کیفیت آموزشی ارائه‌ شده در طی سال‌های اخیر را مورد واکاوی قرار داده و برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشیم.

مدیرکل فنی‌و‌حرفه‌ای وزارت آموزش‌ و پرورش افزود: در سال جاری پیش‌بینی ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها صورت گرفته است که این بودجه در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: آموزش و ارزشیابی مبتنی بر شایستگی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای دنبال می‌شود و باید این شیوه آموزش به‌خوبی مراقبت شده و در همه هنرستان‌ها اجرا شود.

حسینی‌ مقدم ضمن تشریح آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارتی در حوزه فنی و حرفه‌ای در قالب جلسه پرسش و پاسخ به سؤالات تخصصی مدیران هنرستان‌ها در رابطه با نظام آموزشی جدید و استقرار پایه دوازدهم در هنرستان‌ها پاسخ داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس بودجه پرسش و پاسخ وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است