Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و یکمین روز از آذر ماه با کاهش بیش از ۸۸۲ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۳۵۲ واحدی رسید. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و یکمین روز از آذر ماه با کاهش بیش از ۸۸۲ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۳۵۲ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۲۵۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۷۴ ریال در بیش از ۱۲۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۵۶ واحد، شاخص بازار دوم ۳۱۸ واحد، شاخص بازار اول ۹۴۸ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۰۰۱ واحد کاهش، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۹ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۰ واحد رشد را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز نماد بانک تجارت با روند صعودی و نماد‌های بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان و گروه مپنا با روند نزولی و نماد سایپا بدون تغییر به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۶ واحدی به پله ۱.۸۵۱ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۹۷۴ هزار و ۵۹۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۹۹ ریال در بیش ۱۲۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، صنایع ماشین‌های اداری ایران با روند منفی و نما‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، ریل پرداز سیر، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تالار شیشه ای تالار بورس کاهش شاخص بورس گزارش از تالار شیشه ای گزارش دانشجو از تالار شیشه ای گزارش دانشجو از تالار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۵۱۷ واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با هزار و ۵۱۷ واحد کاهش معادل ۷ صدم درصد به دو میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۱۸ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با هزار ۷۹۴ واحد کاهش معادل ۲۵ صدم درصد در محدوده ۷۳۰ هزار و ۲۳۶ واحد قرار گرفت.

نمادهای فولاد، میدکو، شپنا، وبملت، تاپیکو و خودرو از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای فملی، شیران، وبصادر، وپاسار و شستا با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای خودرو، شپنا، خگستر، شستا، فملی، فولاد، خزامیا و خساپا هم از نمادهای پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۴ واحد افزایش به عدد ۲۴ هزار و ۸۵۶ واحد رسید.

نمادهای بپاس، هرمز، شگویا، خدیزل، دماوند، شاوان وسامان از نمادهای با تاثیر منفی و نمادهای وسپهر، فصبا، مادیرا، زاگرس و آریان از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۱۳ نماد مثبت برابر ۵۲۵ نماد منفی بود. ۲۹ صف خرید مقابل ۶۲ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۱۸۵ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون سهام را به ارزش ۳ هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۱۷۹ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • نمره قبولی بورس در آخرین روز کاری سال 1402/جهش۳۴ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ | بورس در آخرین روز معاملاتی ۱۴۰۲
  • شاخص بورس امروز ۲۸ اسفند / رشد ۳۴ هزار واحدی
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس به کام سهامداران شیرین شد
  • شاخص بورس امروز ۲۶ اسفند/افت ۱۵۱۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۲۶ اسفند/ بازگشت بورس به روزهای رکودی
  • افت ۱۵۱۷ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • کاهش هزار و ۵۱۷ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان تلخ به کام سهامداران