Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@05:41:41 GMT

حذف تکلیف مدارس اشتباه است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۸۴۳

حذف تکلیف مدارس اشتباه است

آیت الله سبحانی با اشاره حذف تکلیف درسی در مدارس گفت: شنیده می شود در برخی مدارس تکالیف مدرسه حذف شده که کار اشتباهی است و باید بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «آیت الله جعفر سبحانی» امروز (چهارشنه ۲۱ آذر) در درس خارج اصول در مسجد اعظم گفت: رسیدن به درجات علمی با زحمت میسر می شود و باید همواره به این امر توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرجع تقلید جهان تشیع با اشاره حذف تکلیف درسی در مدلرس ادامه داد: شنیده می شود در برخی مدارس تکالیف مدرسه حذف شده که کار اشتباهی است و باید بررسی شود.

 

وی گفت: نباید دانش آموز بعد از درس مدرسه رها شود و باید فکر و مغزش با تکلیف در منزل مشغول بوده تا رها نشود.

 

آیت الله سبحانی با بیان اینکه شیوه ای که آموزش و پرورش در پیش گرفته بر خلاف قرآن و حدیث و آموزه های دینی است گفت: وزیر آموزش و پرورش باید به این موضوع رسیدگی کرده و تکالیف به مدارس بازگردد.

 

این مرجع تقلید به شبهه افکنی دشمنان به ویژه وهابی ها اشاره کرد و گفت: آنها هر لحظه دست به شبهه افکنی می زنند و از این طریق با شیعه و اسلام مقابله می کنند.

 

آیت الله سبحانی عنوان کرد: در جدیدترین شبهه عنوان کرده اند که چرا شما وقتی آب می خورید یزید را لعن می کنید درحالیکه امیرالمؤمنین(ع) فرموده فحش ندهید، باید در جواب آنها گفت  لعنت بر یزید یا دشمنان اهل بیت به قول امیر المؤمنین(ع) فحش نیست، بلکه دعا است.

 

وی افزود: خود خداوند هم لعنت می کند، آیا خدا فحش می دهد؟ این هایی که شبهه را بیان می کنند هر چند عرب زبان اند، اما از عربی چیزی نمی دانند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند معاون اول رئیس جمهور هرمزگان کرمان بازدید مشهد دفاع مقدس شیراز اصفهان مراجع و علماء مراجع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف تجهیزات نظامی آمریکا در خاورمیانه چیست؟

به گزارش تابناک، جماران نوشت: «پت رایدر» سخنگوی پنتاگون گفت که تجهیزات نظامی اضافی ایالات متحده که قبل از حمله تنبهی ایران به اسرائیل به خاورمیانه منتقل شده بودند، همچنان پابرجا هستند.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفته است، چه به صورت علنی و چه خصوصی، نمی‌خواهیم شاهد تشدید تنش باشیم، اما بدیهی است که اقدام‌های لازم را برای محافظت از نیروهای خود در منطقه انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • گل اول استقلال خوزستان به گل گهر روی اشتباه وحشتناک اخباری (گل گهر 2-1 استقلال خوزستان)
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه‌ها یک شبهه است
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • تکلیف تجهیزات نظامی آمریکا در خاورمیانه چیست؟
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان