Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، سیدمجتبی سرورزاده، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر فارس امروز، 21 آذرماه در دیدار با فرماندار و بخشدار مرکزی نورآباد ممسنی و دهیاران دهستان جوزار گفت: کمک‌های خیران و مجموعه‌های نیک‌اندیش می‌تواند باعث به حرکت درآوردن و تشویق بیشتر مردم برای آبادانی زیستگاهشان شود وگرنه در قبال حضور ارزشمند آنان در صحنه آبادانی زیستگاهشان، بسیار ناچیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار كرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان فارس به عنوان یک نهاد مردمی به میدان آمده تا با دلگرمی حضور فعال مردم در بحث آبادانی روستای خود، تلاش کند با همسو كردن مجموعه‌های نیک‌اندیش بتواند کمک‌هایی را جمع‌آوری كرده و به کمک مردم پر تلاش منطقه بشتابد.
سرورزاده در ادامه از دهیاران خواست که ضمن همراهی مضاعف با قرارگاه، تلاش کنند با میانجی‌گری میان برخی روستاهای دارای مشکلات اجتماعی، مشکلات را حل کرده تا خدمت‌رسانی بتواند اثربخش‌تر باشد.
وی، هدف قرارگاه را رساندن وضعیت فعلی روستاها را به کمال فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: کارگروه‌های پنج گانه دیگر قرارگاه نیز به میدان آمده‌اند تا همزمان با آماده شدن زیرساخت‌های عمرانی، در مسیر تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت و اشتغال و معیشت گام نهاده و نتیجه آن رسیدن به کمال فرهنگی و اجتماعی شود و این مردم شهیدپرور و انقلابی نیز به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آن دلگرم‌تر از گذشته شوند.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس ابراز امیدواری کرد که با حضور فعال دهیاران و مردم عزیز دهستان، چهلمین سال تولد انقلاب را با بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در دهستان، به جشن بنشینیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي كمك خيران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار   ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

  رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر اب کرد.

 وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۱ پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۱ در استان اجرا می شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم .

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

 شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیان طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ های رسانه ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند