Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- پایگاه خبری «الخلیج آنلاین» امروز چهارشنبه گزارش داد که یک زندانی متهم به جاسوسی در کشور امارات، بر اثر شکنجه شدید جان خود را از دست داد.

به گزارش این پایگاه خبری، «سالم موسی فیروز خمیس» که وابسته به دستگاه امنیتی امارات بوده از سوی ابوظبی به جاسوسی و دادن اطلاعات به طرف های خارجی متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به جرم جاسوسی برای کشور خارجی محکوم به هفت سال حبس تا سال 2020بود.
بر اساس این گزارش منابع اماراتی اعلام کردند یک نظامی در نیروهای مسلح نیز به همین اتهام بازداشت شده اما هیچ اطلاعاتی از او در دسترس نیست.
سازمان‌های بین المللی حقوق بشر با اشاره به بدرفتاری روز افزون با زندانیان در امارات اعلام کردند که ابوظبی فعالان حقوق بشر را مورد شکنجه سازماندهی شده قرار می‌دهد.
خاورم**9366**1049

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امارات زندان سياسي الخليج آنلاين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات

سریع‌ترین مرد ایران در تور جهانی امارات پنجم شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی امارات، حسن تفتیان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات حمیده اسماعیل‌نژاد در ۱۰۰ متر زنان برنز گرفت، علی امیریان در ۸۰۰ متر طلا گرفت و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران در حالی که تنها شرکت‌کننده حاضر در این ماده بود به مدال طلا رسید. مریم طوسی هم در ۲۰۰ متر زنان چهارم شد.  

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها