Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@05:29:14 GMT

ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۹۹۵

سکه و طلا در بازار امروز نیز به روند کاهشی خود را ادامه داد به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر استان تهران هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به قیمت سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : قیمت سکه و طلا در بازار در این هفته روند کاهشی خود را ادامه داد و به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت بازار ارز و سکه این روند ادامه داشته باشد چرا که رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر استان تهران معتقد است که شیب زیاد کاهش قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته نشان دهنده‌ موفقیت در عملکرد دولتمردان برای کنترل بازار سکه و ارز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ در بازار امروز هر مثال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۳۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.
وی با بیان این‌که قیمت انس جهانی نیز با کاهش ۵ دلاری به هزار و ۲۴۴ دلار رسیده است، افزود: قیمت سکه نیز رو به کاهش بوده است چرا که هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و هر عدد سکه بهار آزادی سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا  و جواهر تهران اضافه کرد:‌ نیم سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه یک میلیون و ۳۵ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۶۴۰ هزار تومان  قیمت دارد.
محمدولی تصریح کرد:‌ همه دولتمردان همچنین در تلاشند تا بازار طلا و ارز را کنترل کنند و ادامه‌دار بودن روند کاهشی این روند در بازار نشان می‌دهد که عملکرد آنها در این زمینه موفقیت آمیز بوده است و اگر برنامه‌های آنها اینگونه باشد که قیمت ارز و طلا به نرخ اصلی خودش که باید باشد، برسد روز به روز به قیمت‌های جهانی نزدیک‌تر می‌شویم و ارزانی‌ها ادامه‌دار خواهد بود.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که با توجه به راه‌اندازی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر آیا سایت‌های مشابه مسدود می‌شوند یا خیر، تصریح کرد: روز گذشته سایت اصلی و رسمی اتحادیه فروشندگان وسازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران راه‌اندازی شد و مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این بازار به این سایت مراجعه کنند و رسما اعلام می‌کنیم اگر سایتی تاکنون به اسم این اتحادیه شکل گرفته بود حدود پنج سال است که هیچ تعلقی به این اتحادیه ندارد و مردم برای اطلاعات بیشتر از بازار طلا و جواهر به سایت رسمی مراجعه کنند چرا که نه تنها در این سایت هیچگونه خرید و فروشی نمی‌شود بلکه به شفاف‌سازی در بازار نیز کمک می‌کند.
منبع: ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طلا سکه بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت بیت‌کوین بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و حتی پشتیبانی ۶۰ هزار و ۵۰۰ دلاری را تجربه کرد. قیمت پایین نزدیک به ۶۰ هزار و ۴۹۵ دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تلاش برای روند بازیابی است، قیمت از سطح ۶۲ هزار و ۵۰۰ دلار و ۶۳ هزار  دلار بالاتر رفت و حرکتی بالاتر از سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی در حرکت نزولی از نوسان ۷۱ هزار و ۲۰۰ دلار به پایین ۶۰ هزار و ۴۹۵ دلار شکل گرفت.

اکنون بیت‌کوین زیر ۶۷هزار دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۶۵هزار و ۸۰۰ دلار است. همچنین  کانال صعودی کلیدی با مقاومت ۶۵ هزار و ۸۵۰ دلار در نمودار ساعتی بیت‌کوین در حال شکل‌گیری است که نزدیک به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی در حرکت نزولی از نوسان ۷۱ هزار و ۲۰۰ دلار به پایین ۶۰هزار و ۴۹۵ دلار است.

اولین مقاومت اصلی می‌تواند سطح ۶۶هزار دلار باشد و مقاومت بعدی روی ۶۸هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. اگر حرکت واضحی در بالای منطقه مقاومت ۶۸هزار دلار وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. در مورد ذکر شده، قیمت می‌تواند تا ۷۰هزار دلار افزایش یابد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۷۱هزار و ۲۰۰ دلاری است. هرگونه سود بیشتر ممکن است بیت‌کوین را در کوتاه‌مدت به سمت منطقه مقاومت ۷۲ هزار و ۵۰۰ دلاری سوق دهد.

اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۶هزار و ۸۵۰ دلاری بالا برود، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۴هزار و ۵۰۰ دلار است. اولین پشتیبانی اصلی ۶۳هزار دلار است. اگر بسته شدن زیر ۶۳هزار دلار باشد، قیمت ممکن است شروع به کاهش به سمت سطح ۶۲هزار دلار کند. هر ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه‌مدت قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۶۰هزار و ۵۰۰ دلاری سوق دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۶۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۸۰ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸.۲۲ میلیارد دلار است که ۲۷.۶۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۴۸ میلیارد دلار است که  ۸.۸۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۰۹.۰۶ میلیارد دلار است که ۹۲.۲۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۸ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۵ هزار و  ۱۷۳.۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۱۹ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۴۹.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۹۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۰۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۰ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۶۸.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۲۹ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۸.۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۹۰ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۴۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۵.۷۱ درصد کاهش

۸ – تون کوین

قیمت: ۶.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱۷.۵۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۹.۲۷ درصد افزایش

۹- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۷۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۸۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۵۷ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲۰.۳۱ درصد کاهش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲ روز / کاهش قیمت سکه و دلار ادامه دارد ؟
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد/ کاهش تقاضا برای خرید طلا در بازار
  • ادامه کاهش قیمت طلا و سکه
  • بازگشت ثبات به بازار نفت/ نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • بازگشت ثبات به بازار نفت / نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
  • ریزش ادامه‌دار قیمت‌های کاذب ارز و طلا و بازگشت آرامش به بازار
  • کاهش قیمت در بازار طلا و سکه
  • الاکلنگ سرمایه‌گذاران کوچک با عرضه مسکن