Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، در هفته‌های اخیر و همزمان با نزدیک شدن به پایان نیم فصل نخست لیگ برتر برخی از مربیان و مسئولان تیم‌ها بار‌ها علیه داوران، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهارات تندی را مطرح کردند. سرآمد این افراد امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس هستند که پس از برگزاری دیدار تیم هایشان به ترتیب مقابل پرسپولیس و ذوب آهن با الفاظی جنجالی اعتراض خود را به تیم داوری نشان دادند و صحبت‌های آن‌ها حواشی مختلفی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی کارلوس کی روش و دستیارانش هم در هفته‌های اخیر بار‌ها با انتشار پست‌های جنجالی در اینستاگرام نسبت به برانکو ایوانکوویچ انتقاد‌های تندی را مطرح کرده اند که این امر با واکنش منفی سرمربی، مسئولان، هواداران و بسیاری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همراه شد.

در چنین شرایطی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای تلطیف فضای پرتنش این روز‌های فوتبال ایران دست به کار شده و قصد دارد با احضار افرادی که چنین مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند حدی آرامش را به فوتبال ایران تزریق کند.

مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما درباره این موضوع اظهار داشت: برای تمام افرادی که در مدت اخیر چنین اظهارات پرتنشی داشته اند در کمیته اخلاق پرونده تشکیل شده و تمام این نفرات باید در این کمیته حاضر شده و نسبت به مطالب مطرح شده پاسخگو باشند. چنین مصاحبه‌هایی عرف و نظم ورزش کشور را به هم می‌ریزد و کمیته اخلاق این حرف‌ها را به شکل جدی رصد می‌کند.

به این ترتیب پس از احضار امیر قلعه نویی به کمیته اخلاق باید منتظر دعوت برانکو و کی روش هم به این کمیته باشیم. با توجه به اینکه تنها ۲۵ روز به آغاز جام ملت‌های آسیا زمان باقی مانده است احتمال دارد اعضای کمیته اخلاق با مصلحت اندیشی و در نظر گرفتن آرامش تیم ملی دعوت از سرمربی این تیم را به تعویق اندازند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیم فصل لیگ برتر سازمان لیگ پرسپولیس ذوب آهن باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال فوتبال ایران اخلاق فوتبال امیر قلعه نویی تیم ملی پارس آستانه احضار برانکو کمیته اخلاق پارس نیوز کی رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد