Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@15:08:10 GMT

◄ راه‌آهن چهارمحال وبختیاری روی ریل پیشرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۰۳۳

◄ راه‌آهن چهارمحال وبختیاری روی ریل پیشرفت

تین‌نیوز | 

داریوش حسینی با اشاره به این‌که پروژه خط آهن آنتنی مبارکه-سفیددشت-شهرکرد به طول 92 کیلومتر در حال انجام است، گفت: این طرح ریلی شامل سه قطعه است که زیرسازی قطعه دوم به طول 21 کیلومتر تکمیل و پیمانکار قطعه اول این پروژه نیز انتخاب و عملیات زیرسازی آن آغازشده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مطالعات مسیر ریلی اصفهان – چهارمحال و بختیاری – خوزستان توسط یک شرکت کره‌ای در حال انجام است، افزود: در این طرح چند کریدور پیشنهادشده است که به این ترتیب استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری از طریق راه‌آهن مرکز به پایتخت متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این پروژه با حجم بسیار بالا و برآورد حدود پنج میلیارد دلار جز بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور است.

حسینی از برگزاری جلسه‌ای به منظور مکان‌یابی ایستگاه راه‌آهن شهرکرد با مسؤولان ذی‌ربط خبر داد، ادامه داد: با توجه به مهم بودن محل استقرار ایستگاه راه‌آهن، لزوم توجه به دسترسی آسان مسافران، سهولت دررفت و آمد و پیش‌بینی توسعه منطقه‌ای در اطراف محل قرارگیری ایستگاه نقاط پیشنهادی جهت احداث ایستگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از نقاط پیشنهادی در جلسه تعداد سه نقطه در محدوده کمربندی شمالی شهر شهرکرد و میدان قمربنی هاشم انتخاب شد و به منظور بررسی میدانی و بازدید از این نقاط توسط مشاوران و کارشناسان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:  نقاط پیشنهادی امکان‌سنجی ایستگاه راه‌آهن در جهت اتصال به خط قطار سریع‌السیر بررسی شد و نتیجه تا دو ماه آینده موردبررسی مجدد قرار خواهد گرفت.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: داریوش حسینی راه آهن شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.
قطره افزود: همچنین در این مدت احتمال بارش رگباری در پاره‌ای نقاط دور از انتظار نیست.
وی گفت: دما در این مدت تغییر محسوسی ندارد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غیر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • هوای صاف برای چهارمحال‌وبختیاری
  • پر طرفدارترین اسامی در چهارمحال‌وبختیاری کدامند؟
  • سورشجان سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غبر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • تالاب‌های چهارمحال‌وبختیاری؛ جاذبه‌های منحصر بفرد
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیلگری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس