Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید از حذف دو تیم اینتر و ناپولی از لیگ قهرمانان متأسف شده است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، جان‌لوئیجی بوفون پس از برد 4 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مقابل ستاره سرخ بلگراد و صعود این تیم فرانسوی به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه C، با اشاره به حذف اینتر و ناپولی از گردونه این رقابت‌ها به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: برای هر دو تیم - اینتر و ناپولی - متأسف شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ناپولی متأسف شدم چون آنها روند خوبی را در پیش گرفته بودند و در گروه ما عملکرد خوبی داشتند، این در حالی است که اینتر هم تنها به یک پیروزی مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون نیاز داشت. خیلی متأسف شدم چون در صورت صعود ناپولی و اینتر شانس زیادی برای بازگشت به ایتالیا و بازی مقابل تیم‌های ایتالیایی داشتم. اگر ناپولی و اینتر صعود می‌کردند به عنوان تیم دوم صعود می‌کردند و ما چون به عنوان تیم اول صعود کردیم، در نتیجه ممکن بود در مرحله یک‌هشتم با هم روبه‌رو شویم.

لیگ قهرمانان اروپا| صعود لیورپول و تاتنهام به مرحله یک هشتم نهایی/ اینتر از لطف بارسلونا بهره نبرداسپالتی: مقابل پی‌اس‌وی نتوانستیم آرامش‌مان را حفظ کنیم/ به لحاظ تاکتیکی سازماندهی لازم را نداشتیمآنچلوتی: در 6 بازی مرحله گروهی فراتر از انتظار ظاهر شدیم/ مقابل لیورپول کمی بدشانس بودیم

دروازه‌بان ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا حذف ناپولی واینتر عقبگردی برای فوتبال ایتالیا به شمار می‌رود؟»، اظهار داشت: خیر، اما جای تأسف دارد و این را خارج از تعصب میهمن‌پرستانه‌ام می‌گویم.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی اینترمیلان لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی اینترمیلان لیورپول ناپولی اینترمیلان لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

دورتموند شب گذشته موفق شد با کسب پیروزی 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال