Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیر آموزش و پرورش گفت: بنابراین مدارسی که بیش از الگوی مصرف، انرژی مصرف کرده باشند باید هزینه آن را پرداخت کنند.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تربیت بدنی برای خانم‌ها به علت نبود امکانات مناسب به نسبت به آقایان محدودیت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اجرای مصوبه‌ای‌ را برای بانوان در آموزش و پرورش آغاز کردیم که امکانات و فضاهای ورزشی در هفته، 2 ساعت در اختیار بانوان قرار بگیرد تا به تدریج؛ همکاران به ویژه بانوان سلامتی و ورزیدگی لازم را حفظ کنند.

وی به مساله افزایش مصرف برق مدارس به دلیل معافیت از هزینه‌های انرژی پرداخت و تصریح کرد: داده‌های مطمئنی در این خصوص در اختیار نداریم اما یقین دارم این اتفاق نخواهد افتاد چون که در قانون معافیت مشروط به رعایت جدول الگوی مصرف است و اگر مدارس بر اساس جدول مصرف داشته باشند معاف خواهند شد. بنابراین مدارسی که بیش از الگوی مصرف، انرژی مصرف کرده باشند باید هزینه آن را پرداخت کنند. با جدیت این موضوع را پیگیر خواهیم بود تا تا اسرافی در این زمینه رخ نداده باشد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز

حسین خدرویسی افزود: در سال گذشته ۴۰۰ هزار خانوار از معافیت پرداخت قبض آب برخوردار شدند و همچنین حدود ۴۳۵ هزار خانوار نیز از معافیت قبوض برق بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: براساس این گزارش ۶۳۰ هزار خانوار تحت حمایت نیز مشمول معافیت پرداخت هزینه گاز شدند.

خدرویسی تاکید کرد: در مجموع سال گذشته حدود ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

وی گفت: ارزش ریالی معافیت‌های مددجویان از مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز بیش از هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سال گذشته گفته بودگفت: براساس تصویب هیات وزیران و با اصلاح آئین‌نامه اجرایی، قبض آب مددجویان کمیته امداد تا سقف الگوی مصرف رایگان است.

خدرویسی افزود: به استناد تصویب‌نامه هیات وزیران ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس جمهور، قبض آب مددجویان تا سقف الگوی مصرف رایگان است.

وی ادامه داد: براین اساس قبض آب خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، با تخفیف ۱۰۰ درصد محاسبه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با تاکید بر رعایت الگوی مصرف جهت بهره‌مندی از تخفیف یا معافیت از پرداخت هزینه‌های مصرف آب برای مددجویان، اظهار کرد: ضروری است مددجویان از طریق سامانه هوشمند امداد با استفاده یا مراجعه به دفتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت شماره ۱۳ رقمی شناسه قبض خود اقدام کنند.

کمیته امدادبیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار را تحت پوشش دارد که از این تعداد یک و نیم میلیون خانوار شرایط برخوداری از امتیاز اشتراک رایگان دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز